AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Litt rart tema men, en quicky er altså ikke en quicky med pesing i 2 min før han kommer altså. Blir å holde på en liten stund, type 10-15 min kanskje før han kan komme. En vanlig omgang kan vare fra kanskje 20 min til halvanna time. Er jeg bortskjemt og takknemmelig eller er det noen ganger ålreit å kunne ha en kjapp omgang på 2-3min ? Anonymkode: 4d68c...087
Kim123 Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Jeg hadde blitt alt for sliten. Man må kunne ha en sjapp en nå og da. 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Tror du han holder igjen med vilje? I såfall kan du jo hinte om at han kan komme fortere. Om han ikke får til å komme fortere hjelper det ikke å hinte naturligvis. Anonymkode: 055be...382
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Sånn er min også *ler* Vi kommer alltid for sent, om vi bestemmer oss for å ha sex før vi ska på noe. Så vi må bare planlegge ut fra det 😃 Ingen sex rett før vi skal ut på noe. Anonymkode: d647b...896
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Ja ja, så er det galt at mannen holder ut for lenge også . Er galt at mannen holder ut for kort. Nøyaktig hvor lenge skal en mann holde ut for at det skal være korrekt for damene? Anonymkode: 2a8cc...531 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Veldig kjekt i starten, men veldig ork etterhvert som hverdagen setter inn og mannen maser om sex på kvelden når du er sliten. Anonymkode: ca5bc...fcd 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Det er nok greiere å komme for fort, for da kan man ta en runde til. Tar det lang tid er det ikke så mye man får gjort. 46 minutter siden, Madde123 said: Jeg hadde blitt alt for sliten. Man må kunne ha en sjapp en nå og da. En ting er talefeil, men å skrive kebabnorsk? Du mener selvfølgelig kjapp! Anonymkode: 8f3c5...72d 16
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ja, så er det galt at mannen holder ut for lenge også . Er galt at mannen holder ut for kort. Nøyaktig hvor lenge skal en mann holde ut for at det skal være korrekt for damene? Anonymkode: 2a8cc...531 Det finnes det ingen fasit på 😃 Jeg elsker at min holder ut lenge, selv om det innimellom er småirriterende at vi ikke kan ha oss en kjappis 😃 Anonymkode: d647b...896
Sphere Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Menn har blitt lært opp til at det er bra å holde lenge. Første kjæresten min hintet om at hun skulle ønske jeg holdt litt lenger. Jeg satte igang med masse øvelser og styret noe voldsomt med dette. Ville jo hun skulle være fornøyd. Etterhvert mente hun det ble et problem at vi ikke kunne ha kjappiser lengre. Og at dersom jeg holdt igjen en stund og kom over et visst punkt, ble det vanskelig å komme i det hele tatt. Forsøkte å forklare at jeg ikke måtte komme hver gang, men det var visst et nederlag. Så det er pokker ikke lett å være mann heller. 7
Kim123 Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok greiere å komme for fort, for da kan man ta en runde til. Tar det lang tid er det ikke så mye man får gjort. En ting er talefeil, men å skrive kebabnorsk? Du mener selvfølgelig kjapp! Anonymkode: 8f3c5...72d Ja du har helt rett.😊👏 Veldig flink er du til å forstå 🥳 Endret 3. november 2019 av Madde123
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 2-3 minutter? Hva i alle dager får du ut av det? Anonymkode: cb66d...915
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 Nei, det å komme for fort er 10 ganger verre, og det kan være helt ødeleggende for seksuallivet. Tålmodighet og evne til å holde ut lenge er en vidunderlig, men dessverre ganske sjelden, seksuell ferdighet. Nå snakker jeg selvsagt om menn. Anonymkode: 2a132...985 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #13 Skrevet 4. november 2019 Han min bruker også lang tid.. Egentlig foretrekker jeg da to runder, kjapp første og litt lenger runde nr 2. Anonymkode: b8a36...1a4
copro Skrevet 12. november 2019 #14 Skrevet 12. november 2019 På 3.11.2019 den 11.37, AnonymBruker skrev: Det finnes det ingen fasit på 😃 Jeg elsker at min holder ut lenge, selv om det innimellom er småirriterende at vi ikke kan ha oss en kjappis 😃 Anonymkode: d647b...896 Er det ikke bare å ta imot en kjapp en dersom han er klar da, han trenger da vel ikke komme hver gang. Jeg var selv sammen med en Kvinne for en stund siden, hun kom utrolig raskt, ja noen ganger før jeg hadde kommet helt til bunns i henne. Det verste var at hun oftest kom kraftig og etterpå var hun ferdig, da var det bare for meg å rulle den inn og finne på noe annet. Men det var deilig for meg likevel, se, høre og kjenne henne når hun kom 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #15 Skrevet 12. november 2019 På 3.11.2019 den 11.24, AnonymBruker skrev: Ja ja, så er det galt at mannen holder ut for lenge også . Er galt at mannen holder ut for kort. Nøyaktig hvor lenge skal en mann holde ut for at det skal være korrekt for damene? Anonymkode: 2a8cc...531 Max 20 minutters samleie, helst rundt 15. Anonymkode: e40c8...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #16 Skrevet 12. november 2019 20 minutter siden, copro skrev: Er det ikke bare å ta imot en kjapp en dersom han er klar da, han trenger da vel ikke komme hver gang. Jeg var selv sammen med en Kvinne for en stund siden, hun kom utrolig raskt, ja noen ganger før jeg hadde kommet helt til bunns i henne. Det verste var at hun oftest kom kraftig og etterpå var hun ferdig, da var det bare for meg å rulle den inn og finne på noe annet. Men det var deilig for meg likevel, se, høre og kjenne henne når hun kom Nei. For oss er måle at begge skal komme. Jeg blir faktisk ikke skikkelig tilfreds, om ikke han kommer. Anonymkode: d647b...896 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #17 Skrevet 12. november 2019 På 3.11.2019 den 12.01, AnonymBruker skrev: Nei, det å komme for fort er 10 ganger verre, og det kan være helt ødeleggende for seksuallivet. Tålmodighet og evne til å holde ut lenge er en vidunderlig, men dessverre ganske sjelden, seksuell ferdighet. Nå snakker jeg selvsagt om menn. Anonymkode: 2a132...985 Helt uenig! Eksen brukte så lang tid på å komme at mesteparten av samleiet gikk med på å vente og tenke på middagen neste dag etc. for min del. Et eneste stort gjesp, og ikke minst vondt! Nåværende kjæreste bruker kanskje fire, fem minutter, og det er helt fantastisk! Det er noe stort tull at det er positivt å «holde ut» i en evighet, mange menn må virkelig skjerpe seg der. Anonymkode: e9daf...0b4 9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #18 Skrevet 12. november 2019 Skal vi bytte? Min er jukk jukk jukk, pfffft, ferdig. Anonymkode: 18cce...64e
334 Skrevet 12. november 2019 #19 Skrevet 12. november 2019 Man blir mindre sensitiv etterhvert. Det som hjelper er å ha en to tre dagers pause iblant. Så man får bygd opp trykket og energien litt.
Gjest Chroma Skrevet 12. november 2019 #20 Skrevet 12. november 2019 Jeg er glad jeg ikke er mann, for det virker som om damer klager uansett. Kanskje ikke rart at en del menn sliter med prestasjonsangst?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå