Gå til innhold

Kvinneguiden bedre uten kvinner? Ja eller nei.

Hadde KG vært et bedre sted uten kvinner?  

1. 1. Hadde KG vært et bedre sted uten kvinner?

• Ja, definitivt
      3
    • Nei, jeg kan godta det
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

For å se om jeg en gang for alle får dere ut, lager jeg en liten avstemning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville virkelig du orket å være her uten oss...:sjarmor: tenk på hva du da ville sitte igjen med .... :o :roll:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg hadde likt å sett kvinneguiden uten kvinner... Med mannfolkas tips og råd om silikoninnlegg, mascara, om man bør bruke timian eller ikke i den og den middagen, hvordan man blir kvitt cellulitter, foundation eller styling av håret... :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Ville virkelig du orket å være her uten oss...:sjarmor: tenk på hva du da ville sitte igjen med .... :o :roll:

Trøffel, TomKrus, Superlæmmis og ......Valhalla :o

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg hadde likt å sett kvinneguiden uten kvinner... Med mannfolkas tips og råd om silikoninnlegg' date=' mascara, om man bør bruke timian eller ikke i den og den middagen, hvordan man blir kvitt cellulitter, foundation eller styling av håret... :ler:[/quote']

Kan bidra mye til det jeg vel, har bare ikke vist den siden av meg selv ennå... :sjenert:

Skrevet

Rent bortsett fra at du glemte Feit på Grændis og noen andre... tror jeg nok du har svart på spørsmålet ditt selv... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke akkurat den forsamlingen jeg aller helst tilbringer kvalitetstid sammen med, nei.

Så jeg går fra denne telefonkiosken over til avlukket der Waco, Guran og Feit på Grændiss akkurat nå diskuterer om det finnes håp om et fetere liv for dem som i hovedsak spiser makka.

Gjest GreenSky
Skrevet

Slangen! Hvor har du vært i det siste? :sexy: Jeg er kvinne og du må vel inrømme at KG ikke hadde vært det samme uten meg? :sexy:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Årh, alltid skal hun der Greeny vifte med puppestellet... :roll:

:ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Årh, alltid skal hun der Greeny vifte med puppestellet... :roll:

Jo, men med disse ekstremt flotte :sexy: hvem kan vel klandre meg for at jeg gjør det? :sjarmor:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jo, men med disse ekstremt flotte :sexy: hvem kan vel klandre meg for at jeg gjør det? :sjarmor:

:ler: Nei! Vi kan jo lage vifte-klubb?

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, det gjør vi! Legger det inn i profilen straks! :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Lagde en tråd om det på snikksnakk, jeg. :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Slangen! Hvor har du vært i det siste? :sexy: Jeg er kvinne og du må vel inrømme at KG ikke hadde vært det samme uten meg? :sexy:

:o 8)

Så store, fine....øyne du har grønnska :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...