AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #21 Del Skrevet 3. november 2019 Ja. Har hatt mange innlagt der jeg jobber, både dømte som har blitt omtalt i pressen, og de som ikke er blitt tatt. I tillegg kjenner jeg en del som har tatt liv i stridstjeneste. Mordere er stort sett som folk flest. De er ikke noe å være redd for. Jeg har enda til gode å møte noen som har følt noen form for tilfredsstillelse eller glede over å ta liv, og meg har de ikke noe motiv for å ønske å skade eller drepe. Anonymkode: e6eb7...42a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #22 Del Skrevet 3. november 2019 Ja, gjør ikke de fleste det? Kanskje uten å vite det, jeg er en type person folk har lett for å betro seg til. Om ting de helst ikke vil snakke om. Det er ikke særlig morsomt, kunne vært spart for diverse historier i grunnen. Men velger å ikke tenke på det. De gjorde mange rampestreker når de var unge, noen av de utviklet seg. De har fått sin straff og har sterke kaotiske minner, mange av dem er døde i dag av mer naturlige grunner. Ble kjent med andre også, som var oppfattet som særdeles farlige, men var aldri redd. Anonymkode: 88d19...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #23 Del Skrevet 3. november 2019 Ja, dvs, jeg vet godt hvem han er, men han er ikke i min omgangskrets. Ikke stabil i hodet. Han slo en kar på byen så han datt i bakken, å døde. Gikk rundt å skrøt av det i etterkant, at ingen kødder med han osv. Jeg tror ikke intensjonen var å drepe, men oppførselen i etterkant var usmakelig. Anonymkode: 567ce...0e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #24 Del Skrevet 3. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dvs, jeg vet godt hvem han er, men han er ikke i min omgangskrets. Ikke stabil i hodet. Han slo en kar på byen så han datt i bakken, å døde. Gikk rundt å skrøt av det i etterkant, at ingen kødder med han osv. Jeg tror ikke intensjonen var å drepe, men oppførselen i etterkant var usmakelig. Anonymkode: 567ce...0e7 Han ble ikke buret inne? Anonymkode: a85b3...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #25 Del Skrevet 3. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. En som har drept i militæret. Anonymkode: 356e3...bb0 Samme, men det var et uhell. Anonymkode: 136b1...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #26 Del Skrevet 3. november 2019 Ja min mann. Men det er en del av jobben hans. Har ingen detaljer om hvem, hvor mange og hvor. Ikke vil jeg vite heller. Anonymkode: 9d7a5...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #27 Del Skrevet 4. november 2019 Hadde en flørt med en fyr. Året etter dreper og skader han familiemedlemmer. Anonymkode: 3506d...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #28 Del Skrevet 4. november 2019 Kjenner en som er dømt for mord, men han er ingen morder. Kjenner også både politiets vitnet i den store drapssaken i min oppvekst hvor en politimann var "drapsmannen" og de pårørende til den "kjeltringen" som ble drept....glad det der er lenge siden... Anonymkode: 111ea...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #29 Del Skrevet 4. november 2019 Ja, naboen min. Sykt å tenke på, men han medskyldig på drap. Klarer ikke se på han som noe annet en drapsmann. Anonymkode: 488c9...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #30 Del Skrevet 4. november 2019 Ja, det gjør jeg. Han ble dømt for et veldig brutalt drap, ble sjokkert når jeg hørte det fordi jeg alltid hadde sett på han som en snill person. Anonymkode: dc3d8...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #31 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg hadde en i vennegjengen som fyllekjørte og drepte en ung gutt. Kuttet kontakten med personen etter denne hendelsen. Anonymkode: 49f75...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #32 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke som jeg vet. Men det er vel ikke noe folk går rundt og snakker om å ha gjort heller. Jeg kjente en som misbrukte barn, og jeg vet at han har flyttet og fått nye venner og samboer nå. Det er vel fordi de ikke vet fortiden hans, eller ikke tror på dem som har fortalt om det. Så jeg regner med at det samme kan skje meg, at jeg stifter bekjentskap med folk som har gjort grusomme handlinger uten at jeg vet om det. Anonymkode: 2cc7a...851 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 4. november 2019 #33 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Jeg bor ikke mange hus unna en av norges mest kjente drapsmenn. Personen har drept flere i overlagte drap, ingen tvil. Er overhodet ikke redd da personen ikke er dømt for å drepe folk umotivert. Men kjenner ellers "bare" folk som har drept lovlig i tjeneste. Endret 4. november 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #34 Del Skrevet 4. november 2019 Kjenner to som har drept noen ja, uten at det var uhell. Anonymkode: 98348...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #35 Del Skrevet 5. november 2019 Nei, men kjenner en som var overbevist om at han hadde drept kjæresten sin. Han hadde tatt kvelertak på henne og hun hadde besvimt, han ringte politiet selv. Han er helt ok i vennskapelige forhold men jeg tror han passer dårlig til samboerskap. Anonymkode: 1139e...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #36 Del Skrevet 5. november 2019 3 stk. De havnet i et rusmiljø. Første mann drepte i forbindelse med et innbrudd/ran. De 2 andre drepte andre i rusmiljøet. Anonymkode: 8f720...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 8. november 2019 #37 Del Skrevet 8. november 2019 Ja, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #38 Del Skrevet 8. november 2019 Har en bekjent som forvoldte en annens død, -en pedofil overgriper som ødela livet til flere barn. Anonymkode: 5add4...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #39 Del Skrevet 8. november 2019 På 3.11.2019 den 16.07, AnonymBruker skrev: Ja. Har hatt mange innlagt der jeg jobber, både dømte som har blitt omtalt i pressen, og de som ikke er blitt tatt. I tillegg kjenner jeg en del som har tatt liv i stridstjeneste. Mordere er stort sett som folk flest. De er ikke noe å være redd for. Jeg har enda til gode å møte noen som har følt noen form for tilfredsstillelse eller glede over å ta liv, og meg har de ikke noe motiv for å ønske å skade eller drepe. Anonymkode: e6eb7...42a Har du ikke plikt til å melde til politiet om du får vite? Anonymkode: afba2...727 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. november 2019 #40 Del Skrevet 8. november 2019 Ja flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå