Gå til innhold

Kjenner dere en drapsmann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller har dere noen gang snakket med og vært i bekjentskapskretsen til en person som har drept et annet menneske?

Anonymkode: 7d627...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner/vet om 3 stk som er dømt for uaktsomt drap etter å ha vært sjåfør i bilulykker der andre har omkommet. 

Anonymkode: a84dc...63a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå, men hadde to som var i bekjentskapskretsen før de ble dømt for drap. 

Anonymkode: b178f...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente en som barn vi lekte sammen. Han ble morder som voksen, kjente han ikke da.

Anonymkode: 1abd3...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min bror kjørte på en mann uten å mene det. Måtte i fengsel.

Anonymkode: 2f7e9...e20

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en i vennekretsen som for mange år siden var på fest, kom i krangel med en etter stengetid på byen, han slo han ned, offeret slo bakhodet i asfalten, døde av skadene. Drapsmannen er og var en tilsynelatende hvermannsen. Han sluttet å feste etter det. 

Anonymkode: 9c1e2...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash

Ja. Kjenner to. En har sonet for uaksomt drap etter en bilulykke, og en soner fremdeles etter overlagt drap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men det er ikke et tema en drar opp sånn ut av det blå. Og det er vanligere enn det en skulle tro. 

Det er folk som bla dreper i ulykker. 

Slik Norge er blitt så har vi fått mange nye landsmenn som kommer fra krig, noen er faktisk i live fordi de var den drepte først. 

Vi har nordmenn som reiser ut avlandet og som reiser til krigsrammede områder. 

Det er folk som har drept som beskyttere, for å forsvare andre, slik som FN-soldater O.l. En tenker automatisk at de reiser for å verne de uskyldige, men en tenker ikke hva de kan måtte gjøre for å verne dem. 

Du har også narkomane som hjelper til å sette skudd på en kompis som ikke får det til, som da dør av overdose. Eller langer som sper ut stoff med dritt som de dør av. 

På sykehusene så jobber det mange drapsmenn, de har tatt fatale avgjørelser som har ført til dødsfall av bla nyfødte, folk som ligger på operasjonsbordet osv osv. 

Fastlegen din kan være en drapsmann fordi han feilmedisinerte pasienten sin. 

Det er vanligere en. Du tror. 

Anonymkode: d4385...443

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en gutt der pappaen sitter i fengsel for å ha drept moren hans.. Tragisk. 😞

Anonymkode: ce438...6bf

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke, men folk i min nære omgangskrets gjorde før personen ble en drapsmann. 

Anonymkode: e5e00...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. 

Jeg kjenner en tidligere soldat som var på mange oppdrag i utlandet. 

Han har nøye beskrevet for meg hvordan han tok livet av folk. 

Anonymkode: ca336...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gikk i klasse med en på barne- og ungdomsskolen, som nå sitter i fengsel for drap. 

Anonymkode: 52171...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner en. Ikke drept i Norge. Han er aldri dømt. Men folk blir sjelden dømt for drap i det landet.

Anonymkode: 766b6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre. Kom som et sjokk på venner/bekjente,hadde aldri trodd at vedkommende kunne gjøre/være i stand til en slik handling. Vi har 0 kontakt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...