Gå til innhold

Morsomme kommentarer på youtube, i kommentarfeltet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av det morsomme med youtube er kommentarene under videoene, flere av de er treffende og innertiere, og det er noe av det som gjør youtube underholdende. Disse kommentarene har fått meg til å le 😄 Har du noen? Del gjerne! 

Noen hadde kommentert under en Queen-video hvor frontmannen var nærmest elektrisk: "It is not fair my parents got this and I got Cardi B" 😁

Under denne sangen hadde noen kommentert: "when you step on a lego", "is it weird that my mother sang this while giving birth to me?" og "Lyrics: AAAAAAHHHHHooooOOOOhhhoooooooooooaaAAAAhhhHHHooOOOhhhHHooAAAoohh" 😂😂

Noen unge fans stiller spørsmål til Beatles, men de ser ganske gamle ut med de hårfrisyrene sine. En bruker skriver: " Why do all the teenagers back then look like middle aged housewives?" og får til svar: "No that was old people when they where young duh. They just never changed there hairstyles from the 60's and now their your grandmas" 😂

Anonymkode: 2e56d...aca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier alltid å scrolle ned for å lese kommentarene. Folk er morsomme og noen ganger vet jeg at det kommer heftig diss så da scroller jeg ned med forventning om at det er en bra kommentar i vente 😛 Har ikke noen i farta i dele. Kommer med det 👍🏽

Anonymkode: 0ee62...c96

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier alltid å scrolle ned for å lese kommentarene. Folk er morsomme og noen ganger vet jeg at det kommer heftig diss så da scroller jeg ned med forventning om at det er en bra kommentar i vente 😛 Har ikke noen i farta i dele. Kommer med det 👍🏽

Anonymkode: 0ee62...c96

Gjør jeg og, ler nesten alltid av kommentarene. Det er noe av det beste med youtube 😅👍

Anonymkode: 2e56d...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...