AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 I går på Team I sa han at Filip eller Jakob hadde så feite lår. Altså whaaat 🙊 hva mente han med den kommentaren? De har jo åpenbart ikke feite lår noen av de Anonymkode: 8d0c5...47e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Uten at jeg har sett denne episoden, gjetter jeg at han mente lårene var "feite" til å tilhøre en løper. Man må være veldig tynn og veie lite for å kunne løpe fort. Anonymkode: 576d2...edf 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Den mannen der er ikke helt god, han påfører barna sine komplekser... Anonymkode: 7b73d...283 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Feite = tykke Mente nok muskuløse mål, altså at de var store til å tilhøre en løper. Behøver ikke være negativt. Tror ikke de gutta får komplekser av å høre at de har muskler i låra. Anonymkode: 8aeb3...c0b 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Feite = tykke Mente nok muskuløse mål, altså at de var store til å tilhøre en løper. Behøver ikke være negativt. Tror ikke de gutta får komplekser av å høre at de har muskler i låra. Anonymkode: 8aeb3...c0b Mente så klart lår ikke mål haha. Anonymkode: 8aeb3...c0b
solmåneogstjerner Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den mannen der er ikke helt god, han påfører barna sine komplekser... Anonymkode: 7b73d...283 Nei der gjør han ikke. Det er en helt annen dynamikk i familien der enn det det er om du kaller ungen din feit. 'Barna' til Gjert tåler det og det er en del av treningen. 14
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Feite = tykke Mente nok muskuløse mål, altså at de var store til å tilhøre en løper. Behøver ikke være negativt. Tror ikke de gutta får komplekser av å høre at de har muskler i låra. Anonymkode: 8aeb3...c0b Fett er ikke muskler. Hvis noen har masse muskler bruker man heller ord som "kraftig". Anonymkode: 19934...b59 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Fordi han er en usympatisk dritt av en far. Ufordragelig type. Anonymkode: 80f3b...31c 1
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 (endret) Herregud. Han gjorde jo ikke det! Han sa det jo på et vis som hadde betydning i at han syns J såg muskuløs ut. Slapp av litt da🙄 Familien har en egen sjargong. Endret 4. november 2019 av BangersBeans&Mash
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev: Herregud. Han gjorde jo ikke det! Han sa det jo et vis som hadde betydning i at han syns J såg muskuløs ut. Slapp av litt da🙄 Han sa feite massive lår. Slapp av selv Anonymkode: 915fc...e20 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 Han er fra Finnmark og snakker en blanding av dialekter. Feite i denne sammenhengen er store, kraftige, muskuløse. Uten å kjenne til noe som helst av dialekter er dette noe alle burde skjønne ut fra hva han sa ellers. Anonymkode: f3c21...df7 4
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sa feite massive lår. Slapp av selv Anonymkode: 915fc...e20 Men du skjønte ikke at det betydde muskuløse? Gutta er jo egentlig tynne som tannpirkere. Tok du deg nær av Gjerts kommentar?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 8 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev: Men du skjønte ikke at det betydde muskuløse? Gutta er jo egentlig tynne som tannpirkere. Tok du deg nær av Gjerts kommentar? Feit betyr ikke det samme som muskuløs altså! Og nei, jeg tok meg ikke nær. Gjorde du? Anonymkode: 915fc...e20
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Feit betyr ikke det samme som muskuløs altså! Og nei, jeg tok meg ikke nær. Gjorde du? Anonymkode: 915fc...e20 I Gjerts hodet var det nok akkurat det betydningen var. Selvfølgelig tok jeg meg ikke nær av det. Hadde ikke gjort det om jeg så var overvektig heller. Jeg greier heldigvis å forstå at Gjert og familen har en egen sjargong.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten at jeg har sett denne episoden, gjetter jeg at han mente lårene var "feite" til å tilhøre en løper. Man må være veldig tynn og veie lite for å kunne løpe fort. Anonymkode: 576d2...edf Hva da med 100-meter løperne. De er kompakte. Anonymkode: 775a7...64a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi han er en usympatisk dritt av en far. Ufordragelig type. Anonymkode: 80f3b...31c Nå holder det! Gjert Ingebrigtsen er litt intens, men en som gjør alt for sine nærmeste! Anonymkode: 5da1b...aed 4
Djækklåsst Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva da med 100-meter løperne. De er kompakte. Anonymkode: 775a7...64a Sprint og langdistanse er da ikke sammenlignbart. Fra 1500m og oppover er de beste tynne, da det lønner seg siden det er aerob kapasitet som gjelder. For 100 meterløpere er det eksplosivitet og muskler, det anaerobe, som er tingen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå