AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg og barnefar skilte lag fra starten av, fra barnet var en baby. Jeg fant tidlig en ny samboer og vi har vært sammen en stund. Barnet mitt har knyttet seg til han, men forholdet skranter. Jeg er så redd for å reise fra samboer pga dette. Hvor mye tåler en 2 åring i slikt? Anonymkode: 0c5d4...3bd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 En toåring takler det helt fint! Mest sannsynlig vil hun ikke huske ham. Jeg husker ikke at mine foreldre noen gang var sammen, og jeg var 2,5 år da de gikk fra hverandre. Min far fikk en ny kone og nye barn, og da han skilte seg fra den nye kona var ungene 3, 5 og 7. De to yngste brydde seg ikke stort, det var helt «ok» at mamma og pappa ikke skulle være sammen med. Hun på 7 slet i mange år. Så min erfaring tilsier at det er bedre å gå fra hverandre tidlig. Anonymkode: e0480...a8c 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Uff, du er mor, prioriter barnet ditt. Flytt nå ihvertfall ikke sammen med ny mann. Anonymkode: b2280...cce
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Det vil ikke påvirke en toåring like mye som et eldre barn, bedre å gå nå enn å vente. Anonymkode: ba4ed...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå