AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg er dame selv. De opplevelsene jeg har hatt si siste året. Er ingen vært noe wow opplevelse for min del. Jeg lurer da på om det er bare jeg som syns det er litt kjedelig med samme sex med hver eneste mann jeg møter?? Jeg får heller ikke orgasme men det er greit nok. D vet jeg ikke vil skje med slik sex. Hvordan er en god elsker i dine øyne som kvinne? Hva gjør han som gjør at du syns han er en god elsker?? Anonymkode: e590c...17e
visp Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Det essensielle for meg er at han har lyst på meg og er lidenskapelig (og jeg på han selvfølgelig), da blir det alltid bra. Høres kanskje ut som om du går til seng med endel hvor dere faktisk går til sengs med dere selv, men sammen. Onenight stands? Vil nesten kalle det mer avansert mastrubasjon enn sex mellom to mennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 11 minutter siden, visp skrev: Det essensielle for meg er at han har lyst på meg og er lidenskapelig (og jeg på han selvfølgelig), da blir det alltid bra. Høres kanskje ut som om du går til seng med endel hvor dere faktisk går til sengs med dere selv, men sammen. Onenight stands? Vil nesten kalle det mer avansert mastrubasjon enn sex mellom to mennesker. Ja det har blitt for det meste engangs opplegg selv om jeg har lyst til å fortsette å treffes mer ... ellers må en begynne på nytt hver gang. Da jeg endelig fikk beholde en litt lengre så ble jeg forelsket så da gikk det og i vasken. Neste prosjekt er kjæreste... vil være forelsket og ha lov til å være forelsket uten at det skal ses på som noe negativt ... det har jeg desverre ikke fått prøvd ut enda. Anonymkode: e590c...17e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 At han spruter meg i ansiktet. Anonymkode: 6f651...785
visp Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det har blitt for det meste engangs opplegg selv om jeg har lyst til å fortsette å treffes mer ... ellers må en begynne på nytt hver gang. Da jeg endelig fikk beholde en litt lengre så ble jeg forelsket så da gikk det og i vasken. Neste prosjekt er kjæreste... vil være forelsket og ha lov til å være forelsket uten at det skal ses på som noe negativt ... det har jeg desverre ikke fått prøvd ut enda. Anonymkode: e590c...17e Men vil du virkelig fortsette å treffe alle du går til seng med? Husk at en forelskelse aldri kan tvinges fram og nå snakker jeg om for deg også. Man kan kanskje tro at man er forelsket, men en skikkelig kjenner man igjen. Jeg har vært det to ganger i mitt liv, så sannsynligheten for at du skal falle for en mann etter en natt er liten.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Ikke etter en natt nei. Han jeg ble forelsket i har jeg kjent i 7 mnd’er. Ons blir en ikke forelsket i. Men de man knytter seg til over tid gjør jeg d med. ts Anonymkode: e590c...17e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han spruter meg i ansiktet. Anonymkode: 6f651...785 Det er alt? Ja lett å tilfredstille deg da. Du må jo være alle menn’s drøm. Hvis du ikke er mann bak det AB.. Høres nesten slik ut😂😂😂. Ts Anonymkode: e590c...17e 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Tråden som gikk fra "hva gjør en mann til en god elsker" til hvordan TS blir forelsket. ADHD i tekstformat. Wow. Anonymkode: a8a94...8b9
Moden dame Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 God elsker: At han liker å slikke! Og også digger å ta imot oralsex. Viser at han er kåt på meg, og nyter egen og min kropp. At han ikke skifter stilling etter kort tid hele tiden, men tåler å la det bygge seg opp en stund. Deilige hoftebevegelser. Lyder, stønning og mumling. Og så handler det i bunn og grunn om samspill, da. Kanskje det er det aller viktigste. Han må være lydhør for mine initiativ, som jeg er for hans. Det er min ønskeliste for en god elsker. Heldigvis er den ikke umulig å oppfylle 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, Moden dame skrev: God elsker: At han liker å slikke! Og også digger å ta imot oralsex. Viser at han er kåt på meg, og nyter egen og min kropp. At han ikke skifter stilling etter kort tid hele tiden, men tåler å la det bygge seg opp en stund. Deilige hoftebevegelser. Lyder, stønning og mumling. Og så handler det i bunn og grunn om samspill, da. Kanskje det er det aller viktigste. Han må være lydhør for mine initiativ, som jeg er for hans. Det er min ønskeliste for en god elsker. Heldigvis er den ikke umulig å oppfylle Ts... der er min og men langt fra enkelt å finne. Jeg og liker å bli slikket. Jeg gir oral sex hver gang. Men sjelden de gir tilbake. D er den evinnelige fingringa ... gir meg fint lite bortsett fra at d blir vått og greit for dem å penetrere ts Anonymkode: e590c...17e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame selv. De opplevelsene jeg har hatt si siste året. Er ingen vært noe wow opplevelse for min del. Jeg lurer da på om det er bare jeg som syns det er litt kjedelig med samme sex med hver eneste mann jeg møter?? Jeg får heller ikke orgasme men det er greit nok. D vet jeg ikke vil skje med slik sex. Hvordan er en god elsker i dine øyne som kvinne? Hva gjør han som gjør at du syns han er en god elsker?? Anonymkode: e590c...17e Medium penis som han vet å bruke rett, oral og fingereksperimentering. Anonymkode: 52320...051 1
Moden dame Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts... der er min og men langt fra enkelt å finne. Jeg og liker å bli slikket. Jeg gir oral sex hver gang. Men sjelden de gir tilbake. D er den evinnelige fingringa ... gir meg fint lite bortsett fra at d blir vått og greit for dem å penetrere ts Anonymkode: e590c...17e Det er godt mulig at jeg har fortrengt dårlige erfaringer og bare husker de gode! Men fryktelig synd å ikke få oral tilbake, det finnes jo bra mange menn som liker akkurat det?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 Før hadde jeg bare kjedelig sex, inntil jeg traff en fyr jeg er 100% seksuelt kompatibel med. Begge to tenner noe sykt på hverandre, det er første bud. Han setter meg først, min orgasme er veldig viktig for han. Han elsker å se meg komme. Han tar styringen og er ekstremt bestemt. Og veldig røff. Elsker det. Han har ingen hemninger, og ingenting er flaut eller ekkelt. Han har god kunnskap om kvinnens anatomi. Til slutt er det hans tur til å komme, da har jeg kommet sikkert 5-10 ganger selv. Epic👌 jeg er avhengig! Og ja, vi driver bdsm, men vi kan ha "kjedelig" vanilje sex, og det er likevel magisk! Anonymkode: 1e138...63d
Roci Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 Det som gjør en mann til en god elsker er at han er oppriktig interessert i min nytelse og er oppmerksom på og flink til å lese kroppsspråket mitt og signalene mine. Der nytter ikke med allverdens teknikk og utholdenhet hvis han ikke er det. 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 12 minutter siden, Moden dame skrev: Det er godt mulig at jeg har fortrengt dårlige erfaringer og bare husker de gode! Men fryktelig synd å ikke få oral tilbake, det finnes jo bra mange menn som liker akkurat det? Problemet er at de sier de liker d😂😂😂praksis er noe annet ts Anonymkode: e590c...17e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før hadde jeg bare kjedelig sex, inntil jeg traff en fyr jeg er 100% seksuelt kompatibel med. Begge to tenner noe sykt på hverandre, det er første bud. Han setter meg først, min orgasme er veldig viktig for han. Han elsker å se meg komme. Han tar styringen og er ekstremt bestemt. Og veldig røff. Elsker det. Han har ingen hemninger, og ingenting er flaut eller ekkelt. Han har god kunnskap om kvinnens anatomi. Til slutt er det hans tur til å komme, da har jeg kommet sikkert 5-10 ganger selv. Epic👌 jeg er avhengig! Og ja, vi driver bdsm, men vi kan ha "kjedelig" vanilje sex, og det er likevel magisk! Anonymkode: 1e138...63d Ts... ja liker litt dominans og sub her og i tillegg til vanlig sex. Men de mennene med sånn erfaringer... ja har bare truffet en der. Og ja ikke rart jeg ble forelsket😍. Han må du ta godt vare på. ts Anonymkode: e590c...17e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts... ja liker litt dominans og sub her og i tillegg til vanlig sex. Men de mennene med sånn erfaringer... ja har bare truffet en der. Og ja ikke rart jeg ble forelsket😍. Han må du ta godt vare på. ts Anonymkode: e590c...17e Ja, er han som må ta godt vare på meg, siden jeg er en utmerket sub😉 Gjør som jeg får beskjed om, hehe😈 Men ja, finn deg en fyr som har erfaring innen bdsm, de pleier å ha en del kunnskap om hvordan kvinner fungerer. Anonymkode: 1e138...63d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #18 Skrevet 3. november 2019 At han tenner på meg, og blir tent av å tilfredsstille meg. At han er interessert i å lære hvordan jeg blir tilfredsstilt, i stedet for å bare kjøre på med det han har lært fra andre damer. Det smitter over på meg, og jeg yter mer for å tilfredsstille ham. Anonymkode: 1e0f5...860
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #19 Skrevet 3. november 2019 TS, tror du trenger å bli kjent med deg selv seksuelt og hva du tenner på. Sex blir aldri så bra som når du forteller/viser den andre hva du liker og også har fokus på hva den du har sex med liker og tenner på. Jeg har hatt mange ons, og alle har vært bra opplevelser fordi jeg er tydelig på hva jeg liker. Det tenner menn på tror jeg. Og en mann er en god elsker om han har fokus på begges nytelse. Mist litt hemninger så blir det bra for begge😊 Jeg gir ikke ut blowjobs, vil de ha det får de slikke meg først, og er de flinke får de samme tilbake😊 Anonymkode: 02c69...eda
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, Moden dame skrev: God elsker: At han liker å slikke! Og også digger å ta imot oralsex. Viser at han er kåt på meg, og nyter egen og min kropp. At han ikke skifter stilling etter kort tid hele tiden, men tåler å la det bygge seg opp en stund. Deilige hoftebevegelser. Lyder, stønning og mumling. Og så handler det i bunn og grunn om samspill, da. Kanskje det er det aller viktigste. Han må være lydhør for mine initiativ, som jeg er for hans. Det er min ønskeliste for en god elsker. Heldigvis er den ikke umulig å oppfylle Les dette ts, flere ganger. Det er mye opp til deg selv. Oppskriften over gjør de aller fleste menn til gode elskere. Anonymkode: 241f6...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå