tommeline Skrevet 25. mai 2005 #1 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det noen som vet hva slags vaksiner man bør/må ta når man skal reise til Kina? Og hvor mye disse koseter, såog hvor lang tid før de på tas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 25. mai 2005 #2 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg tror du i alle fall må ha Colera, Hepatitt B og gulfeber. De er litt dyre tror jeg, og hvis man har mulighet så start et halvt år i forveien. Man skal ta påfyllingsdoser etter noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 25. mai 2005 #3 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg tror du i alle fall må ha Colera' date=' Hepatitt B og gulfeber[/quote'] :o Halooo...Kina...ikke Afrika. Og vaksine for kolera er da kun nødvendig i områder som er kolerainfiserte. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 25. mai 2005 #4 Del Skrevet 25. mai 2005 Her har du litt info om hva som anbefales av vaksiner til Kina: Vaksine Kina 1 Vaksine Kina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mai 2005 Tusen takk for linkene, sixx :-D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 25. mai 2005 #6 Del Skrevet 25. mai 2005 Tusen takk for linkene' date=' sixx :-D ![/quote']God tur. Kina er et interessant land å reise i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. mai 2005 #7 Del Skrevet 25. mai 2005 Kina er fantastisk ja! Men det jeg skulle si var: Sjekk priser flere steder, det varierer veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. mai 2005 #8 Del Skrevet 25. mai 2005 her, på nasjonalt folkehelseinstitutt kan du se alle vaksiner du som norsk må ha for å reise til forskjellige land. litt nedpå siden ser du øvrige asia, og litt nede der står kina. god tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. mai 2005 #9 Del Skrevet 25. mai 2005 sorry.. så ikke siste linken til sixx... samme som min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 25. mai 2005 Takker for alle råd :bukke: (selv om de kommer to ganger.. :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå