AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Del Skrevet 3. november 2019 Er det noen som driver med femdom her? Altså at dama dominerer mannen? Jeg har drevet med bdsm i mange år. Har blitt dominert og jeg har dominert. Mest at jeg har blitt dominert. Men den nye kjæresten min liker best å bli dominert selv, og gjerne utenfor senga også. Jeg er litt ny med dynamikken vår, kjenner jeg. Heldigvis er han flink til å fortelle om fantasier og hva han liker og ikke liker. Og jeg får veldig rush av å dominere ham og ta ham. Han har blitt dominert av andre før, men mest damer han ikke var sammen med. Litt av en kjæreste, men det var halvhjerta, eller hun tente kanskje ikke så mye på det. Jeg tenner veldig på å toppe ham, såpass at han har kommentert det. Så det er ikke problemet. Har bare lyst til å framstå som mindre nybegynner med ham. Vi bor ikke sammen, og planlegger og "evaluerer" treff på tekst. Vi er stort sett enige om hva som har fungert og ikke. Syntes de samme tingene var bra. Tanken er at vi skal gå mer og mer mot at jeg dominerer ham fullstendig. At han til slutt blir slaven min. Det er hans fantasi. Og han er så deilig at det etterhvert har blitt min også. Hvis du har noe erfaring med dette...Er det noen nettsider man kan bruke som inspirasjon? Anonymkode: eb652...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Del Skrevet 3. november 2019 Smil-Norge.no Fetlife.com Anonymkode: ff4f3...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Del Skrevet 3. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som driver med femdom her? Altså at dama dominerer mannen? Ikke på annen måte enn at jeg elsker det når hun tar styringen og setter seg på ansiktet mitt og krever tunga langt inn i vagina. HOT! Anonymkode: 60c84...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Del Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis er han flink til å fortelle om fantasier og hva han liker og ikke liker. Og jeg får veldig rush av å dominere ham og ta ham. Hvordan dominerer og tar du han da? Anonymkode: d5ad6...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 3. november 2019 #5 Del Skrevet 3. november 2019 Høres spennende ut, men når du sier "blir slaven din", betyr det roller som dere er i 24/7? Jeg synes femdom er gøy, og jeg ser at fantasien er tennende. Men jeg også tenker at å være de fact mistress og slave hele tiden vil ikke bare berike forholdet, men det er kanskje også fare for å redusere det til fasader. Veldig fint med med virkelighetsflukter, men man kan jo på et sted lure på om det går på bekostning av noe annet. Vi skal jo fremdeles fungere som individer. Hos oss er det typisk noe som foregår i en time og når soveromsdøra er lukket og låst (vi har barn). Selv om det er seksuelt tennende å dominere han, hva er dine tanker dersom du av og til ønsker andre kvaliteter så som støtte og trøst? Er det rom for dette i det forholdet du ser for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Del Skrevet 4. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Smil-Norge.no Fetlife.com Anonymkode: ff4f3...67d Ja, vi møttes på en av de sidene. Jeg tenkte på mer spesifikt. Er jo femdomsider på Fetlife men er litt tilfeldig om noen deler noe bra. De fleste prøver bare å finne en kjæreste. Anonymkode: eb652...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Del Skrevet 4. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke på annen måte enn at jeg elsker det når hun tar styringen og setter seg på ansiktet mitt og krever tunga langt inn i vagina. HOT! Anonymkode: 60c84...886 Høres hot ut ja Noe å prøve ut Anonymkode: eb652...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Del Skrevet 4. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan dominerer og tar du han da? Anonymkode: d5ad6...c61 Hm flere måter. Kan være bare mentalt. At vi flørter over tekst om ting som skal skje f.eks. Hvis det er live, med klærne mine,.utstyret, blikket mitt, ordene jeg bruker, at jeg holder ham, binder ham, slår ham, slikker ham i rompa, bruker fingre/butplug/strap on på ham og runker ham. Kan også være symbolsk, f.eks at han suger kuken min når jeg har på meg strap-on-beltet. Eller jeg kan si at han må gjøre noe eller ikke får gjøre noe. Klær han må ha på eller ta av. Anonymkode: eb652...c8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Del Skrevet 4. november 2019 10 timer siden, MuffinStud skrev: Høres spennende ut, men når du sier "blir slaven din", betyr det roller som dere er i 24/7? Jeg synes femdom er gøy, og jeg ser at fantasien er tennende. Men jeg også tenker at å være de fact mistress og slave hele tiden vil ikke bare berike forholdet, men det er kanskje også fare for å redusere det til fasader. Veldig fint med med virkelighetsflukter, men man kan jo på et sted lure på om det går på bekostning av noe annet. Vi skal jo fremdeles fungere som individer. Hos oss er det typisk noe som foregår i en time og når soveromsdøra er lukket og låst (vi har barn). Selv om det er seksuelt tennende å dominere han, hva er dine tanker dersom du av og til ønsker andre kvaliteter så som støtte og trøst? Er det rom for dette i det forholdet du ser for deg? Ja, jeg regner med at det blir 24/7 til slutt. Har aldri vært i et så "dypt" bdsm-forhold før, men jeg kjenner folk som er det. De er normale folk med unger, jobb etc. Såvidt jeg skjønner er det litt ulikt om folk holder 24/7 unna visse områder i livet. Hun ene spør mannen om lov til alt, både jobb og økonomi etc. Men det hadde man nok ikke trodd, for hun virker veldig tøff, hehe... Jeg opplever ikke bdsm som flukt. Mer som en slags dypere virkelighet. Jeg tror han føler seg mest fri når han er ufri. Våre sessions varer typisk mye lenger enn en time. Og nesten all vår flørt handler om makt. Iblant at han dominerer meg. Men mer sentrert rundt at jeg dominerer ham. Vi prater også om andre ting. Jobb, venner osv. Og har hobbier sammen. Men dette er en måte å løfte oss ut av det trivielle på. Det vanlige skal såklart være der, å kunne syte over noe som skjedde, gi og få trøst. Noe av det koseligste vi gjør er fortsatt å gi hverandre klemmen vi gir hver gang vi møtes. Og vi koser alltid etter en session. Så bdsm blir en måte å gi hverandre spenning på innimellom godheta. Han ønsker stadig mer av den biten, og jeg er enig. Jeg har funnet et adrenalinfylt sted i meg som jeg ikke visste var der. Og det fineste i ham er den overgivelsen - den kjennes ikke bare seksuelt spennende ut. Det kjennes mer ut som å oppdage et helt nytt rusmiddel. Selv om jeg har hatt intense opplevelser med bdsm før. Jeg vet ikke helt hvor grensene skal gå, hva i livet hans jeg skal styre. Det finner vi nok ut. Men mer enn sex, helt klart. Han ønsker at jeg skal kjøpe slavesmykke til ham på sikt. Jeg har sagt at han skal få det når vi er blitt bedre kjent og når han har fortjent det. Det er jo nesten som en giftering. Jeg er ikke redd for at han ikke skal fungere som individ. Han er sta og egen. Egentlig er det merkelig at han liker å bli dominert. Evt logisk at han søker noen til å ramme ham inn. Jeg vet ikke om jeg hadde tord å dominere så sterkt en mann med mindre ego. Han tåler det. Anonymkode: eb652...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #10 Del Skrevet 4. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi møttes på en av de sidene. Jeg tenkte på mer spesifikt. Er jo femdomsider på Fetlife men er litt tilfeldig om noen deler noe bra. De fleste prøver bare å finne en kjæreste. Anonymkode: eb652...c8f Ok, er ikke den følelsen jeg har på femdom gruppene jeg har tittet på. De norske vel og merke. Anonymkode: ff4f3...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #11 Del Skrevet 6. november 2019 På 4.11.2019 den 10.07, AnonymBruker skrev: Ok, er ikke den følelsen jeg har på femdom gruppene jeg har tittet på. De norske vel og merke. Anonymkode: ff4f3...67d Kanskje jeg må ta meg en ny tur inn og se, da Er ikke med i noen utenlandske. Anonymkode: eb652...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå