Gå til innhold

Når man blokkerer noen på snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får de fremdeles sendt snap til deg? Som blir levert etter man evt hever blokkeringer? Hvis man fjerner noen som venn får de jo opp "venter. Snap blir sendt når ***** legger deg til som venn" gjelder dette ved blokkering også? Eller får de ikke sendt i det hele tatt? 

Anonymkode: f33e0...61b

Skrevet

Og kan de fremdeles åpne snap man sende før de ble blokkert? Eller forsvinne snapen sammen med blokkeringer? 

Skrevet

Hva har du gjort nå da? 

Anonymkode: 64131...271

Skrevet

Ingenting. Men jeg vurderer å blokke en på snap

Skrevet

Dersom du blokkerer noen forsvinner du helt fra lista deres på snap. De kan heller ikke søke deg opp. Dersom du unblokker dem, må de legge deg til som venn på nytt. 

Dersom du sletter noen som venn blir bitmojien din borte og de kan ikke lenger se snapscoren din, men de kan sende deg snapper fortsatt dersom du har tillatt det i innstillingene dine. Dersom de søker deg opp står det at de har allerede sendt deg en venneforespørsel 

Anonymkode: 1a657...476

Gjest bienvilleparish
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du blokkerer noen forsvinner du helt fra lista deres på snap. De kan heller ikke søke deg opp. Dersom du unblokker dem, må de legge deg til som venn på nytt. 

Dersom du sletter noen som venn blir bitmojien din borte og de kan ikke lenger se snapscoren din, men de kan sende deg snapper fortsatt dersom du har tillatt det i innstillingene dine. Dersom de søker deg opp står det at de har allerede sendt deg en venneforespørsel 

Anonymkode: 1a657...476

Venner man sletter forsvinner også fra listen og hverken den ene eller den andre kan sende snap lenger 

Skrevet

Nei. Har en person som driver og blokkerer meg av og på, samt legger meg til som venn igjen, og nicket forsvinner fra lista mi de gangene jeg blir blokkert. Det er rett og slett ikke mulig å sende personen en snap, når du er blokkert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...