AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Da jeg var barn så fikk jeg skikkelig hold av å ikke å spise. Jeg glemte ofte å spise og holdene ble værst da jeg var på danse treninger. Husker at det var så vondt at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Er dette vanlig som barn? Aldri skjedd som voksen da jeg er sulten. Anonymkode: 00e0a...606
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Man får jo ofte hold etter at man spiser mat. Men jeg fikk det uten å spise siden jeg glemte å spise. Og det var ikke noe mat jeg kunne kjøpe på disse danse treningene heller. Holdene ble først borte da jeg kom hjem og spiste. Anonymkode: 00e0a...606
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Ingen som vet hva dette var? Anonymkode: 00e0a...606
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Ta det opp med en lege. Anonymkode: dd53f...270
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Jeg hadde ofte hold som barn, dog ikke i samme situasjon som deg. Nå har jeg så å si aldri hold lenger (er snart 30) og har ikke hatt det (med noen få unntak) på sikkert 15-20 år. Tror det er mer vanlig at barn får hold. Anonymkode: 600cd...63b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Dette har jeg faktisk aldri tenkt over, men ja jeg hadde stadig hold i siden som barn, og har sikkert ikke hatt det på 30 år nå. Aner ikke hva det kan komme av. Det var også andre ting som skjedde som barn og aldri nå, som at jeg fikk "strøm" i albuen, og at jeg fikk fryktelig vondt i skulderen hvis jeg hadde armen i litt feil vinkel. Kjentes ut som den kom ut av ledd på en måte. Anonymkode: 13545...faa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Jeg hadde svært ofte hold (eller sting som det heter på min dialekt) da jeg var liten. Jeg hadde alltid to steiner i lommen, da mine foreldre sa det hjalp å klemme hardt på en stein med hånda på den sida holdet satt. Det hjalp alltid ,men mistenker det var kun det å skifte fokus som gjorde at tida gikk fortere. Har videreført tipset videre til egne barn da. Anonymkode: ef357...2ea 2
Antirobe Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Jeg klemte også på steiner for å fjerne sting i siden. 😂 Hadde det masse som barn, aldri nå. Datteren min på 6 får ofte hold som hun kaller det på sin dialekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå