Gjest jessi Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Jeg må reise på et kurs i forbindelse med jobben. Har en baby på 3 mnd. som må være med tante hele dagen og til litt utpå kvelden kvelden. Er det for lenge å være borte fra han, hva er deres erfaring??
Gjest HB Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Vet om ei som var borte 4 hele dager fra sitt barn på 3 måneder. Barnet hadde det helt fint sammen med far, mens moren savnet barnet sitt og strevde litt med melkespreng. Hilsen Lille meg
Gjest Turi Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Om barnet tar flaske, kan jeg ikke se at dette er et problem?
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Så lenge barnet tar flaske - og du har en tante som tar godt vare på barnet - blir det nok absolutt verst for deg. Barnet klarer seg utmerket det er jeg sikker på. Jobbet selv en dag i uken fra første uke med yngste mann.. Full dag .. - og det største problemet var at jeg måtte få pumpet meg med jevne mellomrom. Gutten min var hos besteforeldrene - og de koste vettet av seg (alle sammen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå