Gå til innhold

Noen som tenner på tynne menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det breie sterke menn dere helst vil ha? 

Anonymkode: f8143...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn men muskler er jeg svak for. De skal ha dype øyne også. 

Anonymkode: 7dd4d...bb9

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke tynne menn nei, han skal ikke være mindre enn meg.

Anonymkode: 7e375...af7

• Liker 1
Skrevet

det kommer ann på hva du annser som tynn mann

Anonymkode: 01f21...861

• Liker 2
Skrevet

Ja, den tynne mannen i Charlie’s angels!

Anonymkode: 1d329...491

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med en chubby dame og er/var undervektig selv. Selvsagt mange damer som vil ha tynne menn. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke direkte tynn, men om man har en hard og muskuløs mage f.eks er det fint. Om han har muskler selv om han har lite fett kan det være fint, men ofte tenker jeg at en mann ikke burde være mindre/tynnere enn meg selv, da må han i hvertfall ha litt muskler å vise til. 

Anonymkode: b0e76...1bb

• Liker 1
Skrevet

Tynn, men muskuløs er jo veldig fint da. Tynn uten særlig muskler funker sikkert også. 

• Liker 1
Skrevet

Bare hvis penis ikke er for tynn. 

Anonymkode: 1170a...93c

• Liker 2
Skrevet

Ekskjæresten min var tynn og spinkel, og jeg var veldig forelska i ham. Vi var sammen i flere år. Digg sex, fin kjemi, tenkte at dette er mannen i mitt liv osv. Syntes han var det mest sexy i 2 sko og dreit fullstendig i at venninner ikke syntes han var like fin. For han var jo flott for meg.

Da han dro fra meg, var jeg i utgangspunktet på jakt etter en slags kopi av ham. Jeg trodde det var min type. Androgyn spinkel mann.

Så kom det en kraftig muskelkar og tok meg med storm. Jeg er i tillegg ikke så imponert over utseendet hans og det synes han er sexy...han synes damer som ligger langflat og digger ham er veldig kjedelige...

Anonymkode: e3379...8c0

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg liker best tynne menn:)

Anonymkode: f29a6...67d

• Liker 1
Skrevet

tenner mest på tynne menn faktisk. Vet ikke hvorfor. Trenger ikke være muskler heller. 

Anonymkode: 30f3a...8ef

• Liker 2
Skrevet

Damer er så usikker når de sier at mannen må være "feitere" enn de. Typisk komplekser for å være for stor.

Anonymkode: b2dc3...a16

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer er så usikker når de sier at mannen må være "feitere" enn de. Typisk komplekser for å være for stor.

Anonymkode: b2dc3...a16

Helt naturlig. Jeg synes jeg som har litt former ser best ut ved siden av en mann som ikke er altfor tynn. Han må ikke være feitere, men litt naturlig bygd. 

Anonymkode: 461b1...9bc

• Liker 2
Skrevet

Jeg tente mest på tynne menn før, i starten av 20-årene. Nå, i starten av 30-årene, foretrekker jeg normalvekt. Men egentlig har kroppen lite å si for meg. Hvis jeg får god kjemi med noen, blir de automatisk digge.

Anonymkode: e9ee7...2aa

• Liker 2
Skrevet

Ja.

Anonymkode: cfc31...23b

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke tynne menn. Tenner ikke på dem. Liker menn som er mer kraftige, kan gjerne ha noen kilo for mye (men ikke feit) og gjerne litt muskler (men ikke bodybuilder). Tynne menn er ofte tørre og kjedelige også og litt stive i væremåten.

Anonymkode: 0a0af...8a7

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 2
Skrevet

Har ofte litt med personlighet også. Nå mener jeg ikke tynn vs kraftig, men tynn vs muskuløs. Jeg er nerd, forsker innen realfag og gamer. Muskuløse friluftsmenn eller bodybuildere er totalt uinteressante på alle måter. Spinkle menn interesserer meg mye mer, jeg har alltid likt slikt utseende sånn i seg selv også, men det har nok også med at de fleste menn jeg har mye til felles med ser sånn ut. De få gangene jeg har vært tiltrukket av bamser eller muskelbunter har det vært snakk om noen skikkelig smarte nerder da også.

Anonymkode: e242c...fc5

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes vel i utgangspunktet at menn med litt kjøtt på kroppen er mest attraktive, og jeg foretrekker generelt at en mann heller har litt for mye enn litt for lite.

Men når det er sagt, så er det totalpakka som teller. Finnes mange flotte menn i mange forskjellige «innpakninger». Regner med at det er slik for menn også? At de har en slags «standard» for hva de tiltrekkes av, men at de også kan tiltrekkes av damer som er utenfor denne standarden? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...