AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Hvilke alder passer best til drømmesauen Ewan.? Har ei jente på snart 2 som er litt vanskelig å få til å sove om kvelden. Er hun for gammel for den kanskje? Og er den så bra som andre sier? Anonymkode: 7b88f...a1d
Blingblingtahei Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Vi kjøpte den da han var rundt 3 mnd, funket ganske bra på han da og funker veldig bra for han nå som han er 1 år, han finner stor trygghet i den om natten. Tror dog det er fordi han har hatt den siden han var bitteliten, vet ikke om din 2 åring hadde hatt samme effekt av den idag.. Men det er jo bare å prøve evt, min mor syntes også den er veldig beroligende i en alder av snart 60 😜
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 2 timer siden, Blingblingtahei skrev: Vi kjøpte den da han var rundt 3 mnd, funket ganske bra på han da og funker veldig bra for han nå som han er 1 år, han finner stor trygghet i den om natten. Tror dog det er fordi han har hatt den siden han var bitteliten, vet ikke om din 2 åring hadde hatt samme effekt av den idag.. Men det er jo bare å prøve evt, min mor syntes også den er veldig beroligende i en alder av snart 60 😜 Samme her, jenta mi elsker den, hun er nå straks 1 år. Anonymkode: 83f04...774
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Hvis hun hadde hatt den fra hun var liten, så hadde den fortsatt hatt effekt på en to-åring. Men det er ikke noe vits i å begynne med den nå, hvis hun er to år. Den må læres inn/vennes til fra barna er ganske små. Anonymkode: 6503d...76e
Pizzicato Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Vi kjøpte den nettopp til vår snart 2åring (Deluxe, den med crysensor), hun har alltid sovet bra men våknet litt om natten. Den hjalp kjempemye å nå sovner hun av seg selv igjen hvis hun våkner. Så ja, "Mamma-Bæ" funket ihvertfall på min 2åring 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå