Cr@sh Skrevet 25. mai 2005 #1 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei dere! Først: Er det slik at om man har fått tildelt plass i barnehage, så har man den til barnet begynner på skolen? Eller må man søke om ny plass for hvert år? Varierer det evt. fra kommune til kommune og om det er privat barnehage eller ikke? Og så: Vet noen om det går an å søke permisjon fra barnehagen? Da med betalingsfri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 25. mai 2005 #2 Del Skrevet 25. mai 2005 Her oss oss ( kommunal bhagen) er det sånn at man har plassen til man sier den opp selv eller barnet begynner på skolen. jeg vet at man kan søke om betalingsfri dersom barnet er syk over lengre tid. Hvordan det er med permisjon er jeg ikke sikker på. Men det vet de dersom du tar en telefon til barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandra ++ Skrevet 25. mai 2005 #3 Del Skrevet 25. mai 2005 jeg jobbe i barnehage,en privat. Hos oss går det ikke ann og få permisjon,har ikke vært det i de andre 5 jeg har jobbet i.Du kan ta barnet fri så lenge du vil men må betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. mai 2005 #4 Del Skrevet 25. mai 2005 Hel eller delvis permisjon fra plassen varierer fra kommune til kommune. Den kommunen jeg jobber i nå kan man ikke søke om permisjon fra plassen. Den kommunen Vesla har barnehage i derimot er det fullt mulig å søke permisjon. Enten fra hele plassen eller delvis Jeg tror de fleste steder nå opererer med barnehageplass frem til skolestart, men det kan være enkelte fortsatt har det slik at man må søke hvert år. Unntaket fra denne regelen vil være 0-3 års barnehager uten avtale om overføring til 3-6 års barnehager etterpå. Dette gjelder først og fremst private fam. barnehager. De kommunale fam. barnehagene har stort sett en garanti om overføring til en annen barnehage ved fylte 3 år. Håper dette kan være noe til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå