AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Snart har jeg bursdag og skal feire hos meg en liten fest/forsj. Problemet er da at søsteren min insisterer om og invitere en til venninne (jeg har bare sagt ja til 2 av dem» og etter på spurte hun om hun kunne invitere en venninne til og stua er ikke stor nokk + pluss jeg kjenner ikke denne personen. Og skal lage litt mat osv.. Og hun blei sur.. men jeg har forklart henne tydelig at dette er Min bursdagsfest.. ikke hennes og at hun kan møte denne venninnen etter på. Og er redd for at hu komme bare med venninna i min fest.. for søsteren min var på fest med sine venninner og røpte ut at jeg skulle ha bursdags fest hjemme hos meg.. Hva kan jeg Gjøre/si til henne? vil ikke at det bare skal være hennes venner der.. Anonymkode: 03d61...58b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 44a3d...164 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: 44a3d...164 22 og 24 Anonymkode: 03d61...58b
FrodeF Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 22 og 24 Anonymkode: 03d61...58b Seriøst? Tenkte 12-14 når jeg leste HI. Hva er det du lurer på egentlig? Det er da bare å si til søsteren din at hennes venninner ikke er invitert. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Du burde bare insistere på at du bestemmer over din egen bursdag. Så får de bare bli sure. Du bestemmer. Anonymkode: 44a3d...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå