Gå til innhold

Distansere seg etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan grunnen være at en mann distansere seg etter sex? Han vil ha sex igjen en annen gang, gitt utrykk for at han likte det... 

Anonymkode: eb559...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan distanserte han seg da? Det skjer ganske ofte at menn gjør akkurat det etter sex. Det kalles "tøm og røm". Ikke så veldig sjarmerende trekk ved en god del menn det. 

Anonymkode: be210...bf5

• Liker 5
Skrevet

Nei vi hadde helt sinnsyk sex... Til å være første gang var det helt utrolig... Selvfølgelig litt klønete og feiling men alt i alt supert. Jeg liker veldig godt ligge kose litt etterpå men det var liksom ikke no... Han satte seg bare på sengekanten tydelig litt rastløs.... 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei vi hadde helt sinnsyk sex... Til å være første gang var det helt utrolig... Selvfølgelig litt klønete og feiling men alt i alt supert. Jeg liker veldig godt ligge kose litt etterpå men det var liksom ikke no... Han satte seg bare på sengekanten tydelig litt rastløs.... 

Det er slik menn som kun liker kvinnen av seksuell interesse oppfører seg. Sexen kan være fantastisk, men så skrur de av og ønsker helst kvinnen vekk etterpå. Dette er grunnen til at jeg ikke takler sex hvis ikke mannen har følelser, jeg syns det føles vanvittig sårt ut når man har lidenskapelig sex og så er mannen bare skrudd av som en robot etterpå. 

Anonymkode: ff888...ca9

• Liker 6
Skrevet

Det trenger jo ikke å bety så mye? Har vært sammen med mannen jeg elsker i mange mange år, og uansett hvor bra eller dårlig sexen er så trenger jeg ofte litt «space» etterpå. Han synes det var rart i starten av forholdet, men har godtatt at sånn er jeg. For min del handler det nok om at jeg får nok nærhet og kjærlighet i sexen, og rett og slett trenger litt plass etter overdose med nærhet. Elsker han like høyt uansett.

Anonymkode: 2f542...657

• Liker 3
Skrevet

Er mann selv, å kan bekrefte at dette er tilfelle. Etter sex/onanering, så vil jeg trekke meg tilbake, noen ganger så slår det inn litt anger.

Er noe som automatisk skjer hos meg værtfall. 

Anonymkode: 505d3...d03

• Liker 3
Skrevet

Det er kåtheten som er borte. Så har du ham igjen, når han er kåt, eller vil bli det.

• Liker 1
Skrevet

Vi er jo ikke kjærester, kun ff. Hatt ff før og vi kunne ligge litt inntil hverandre etterpå bare prate litt. Men følte det ble utrolig kaldt... Får prøve noen ganger til men er han like kald og distansert etterpå funker ikke dette for meg😳 jeg er ikke ute etter no kjæreste eller no, men litt nærhet så jeg ikke føler meg så brukt... Jeg sa vel i fra også,at jeg trenger mye mere kos og prøvde liksom si litt hva jeg ønsker så håper jeg han tar det litt til seg. Eller hva? Kan jo hende han ble litt usikker? 

Skrevet

Jeg er som deg TS, må ha kos og nærhet etter sex for å ikke føle meg brukt. Selv om det er jeg som tar initiativ til sex og jeg på forhånd vet han må dra rett etterpå. Hadde en FF en liten stund som ikke likte å kose, jeg ga beskjed om at jeg måtte ha kos og han prøvde, men det ble tvangskosing og føltes ikke riktig ut. Andre FF har gitt meg masse nærhet både før og etter sex uten at det har vært følelser involvert. 

Anonymkode: bb957...94d

• Liker 2
Skrevet

Det kan være flere grunner til at en mann trekker seg litt unna etter sex. Det behøver absolutt ikke handle om «tøm og røm». Det har liksom blitt universalsvaret hver gang en mann trekker seg litt unna etter sex. Han har jo gitt inntrykk av at han ønsker å møtes igjen, så ta utgangspunkt i det. Vi menn kjører en prosess i datingen vi også, selv om enkelte kvinner her inne ønsker å fremstille oss som følelsesløse dyr som bare tenker med pikken. Sex er selvsagt en del av beslutningstreet vårt, men det er også en del av datingen som kan tåkelegge beslutningsevnen vår. Sexen kan være såpass god at den kan sørge for en dårlig beslutning. Det kan også hende sexen var dårligere enn ønsket, men at vi leter etter potensiale ettersom mye annet stemmer. Noen har også issues når det kommer til sex, og derfor har et behov for å trekke seg tilbake etterpå. Det kan også hende han bare er inne i en stressa periode og har mye å tenke på. Så vent litt før du drar fram KG-stempelet. 

• Liker 2
Skrevet

Oi, han jeg hadde sex med nå i helga, legger seg alltid helt inntil meg etterpå og holder rundt meg, selv om vi ikke er i et forhold på noen måte..❤️

Han bruker å si at han låner energi fra meg og får styrke av det,av å ligge helt inntil etterpå, så stryker og koser vi med hverandre masse, sover litt og elsker igjen..

Om en mann distanserte seg etter sex, hadde lyst å stikke av bare, hadde jeg tenkt at han ikke var glad i meg, eller brydde seg om meg, at jeg bare var et knull..

Anonymkode: 3efa7...e8c

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Sphere skrev:

Det kan være flere grunner til at en mann trekker seg litt unna etter sex. Det behøver absolutt ikke handle om «tøm og røm». Det har liksom blitt universalsvaret hver gang en mann trekker seg litt unna etter sex. Han har jo gitt inntrykk av at han ønsker å møtes igjen, så ta utgangspunkt i det. Vi menn kjører en prosess i datingen vi også, selv om enkelte kvinner her inne ønsker å fremstille oss som følelsesløse dyr som bare tenker med pikken. Sex er selvsagt en del av beslutningstreet vårt, men det er også en del av datingen som kan tåkelegge beslutningsevnen vår. Sexen kan være såpass god at den kan sørge for en dårlig beslutning. Det kan også hende sexen var dårligere enn ønsket, men at vi leter etter potensiale ettersom mye annet stemmer. Noen har også issues når det kommer til sex, og derfor har et behov for å trekke seg tilbake etterpå. Det kan også hende han bare er inne i en stressa periode og har mye å tenke på. Så vent litt før du drar fram KG-stempelet. 

Tak for utrolig godt svar. Vi har snakket masse etterpå og jeg skal dit igjen snart. Vi kjenner hverandre ikke sånn kjempegodt. Godt få svar fra en mann også, vi kvinner og menn tenker jo forskjellig. Jeg vet jo dette mest sannsynlig bare er sex, og jeg følte meg ikke brukt men det ble litt kleint etterpå. Hadde vært over 1time med intens kos hvor vi ikke fikk nok av hverandre.. Vi hadde ventet så lenge... 

• Liker 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan distanserte han seg da? Det skjer ganske ofte at menn gjør akkurat det etter sex. Det kalles "tøm og røm". Ikke så veldig sjarmerende trekk ved en god del menn det. 

Anonymkode: be210...bf5

Det kan faktisk være at de bare mistet interessen også. Selv om du nok helt sikkert har rett i at mange gjør det, så finnes det faktisk andre virkeligheter og scenarioer også. 🙂 

Anonymkode: 3cae6...457

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er som deg TS, må ha kos og nærhet etter sex for å ikke føle meg brukt. Selv om det er jeg som tar initiativ til sex og jeg på forhånd vet han må dra rett etterpå. Hadde en FF en liten stund som ikke likte å kose, jeg ga beskjed om at jeg måtte ha kos og han prøvde, men det ble tvangskosing og føltes ikke riktig ut. Andre FF har gitt meg masse nærhet både før og etter sex uten at det har vært følelser involvert. 

Hvordan klarer du å kose med noen uten at det er følelser?

Anonymkode: 20295...076

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke ute etter no kjæreste eller no, 

Hvorfor bruker du han bare til sex og så forventer du at han skal gi deg kjærestekos?

Anonymkode: aa19e...1bc

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er jo ikke kjærester, kun ff. Hatt ff før og vi kunne ligge litt inntil hverandre etterpå bare prate litt. Men følte det ble utrolig kaldt... Får prøve noen ganger til men er han like kald og distansert etterpå funker ikke dette for meg😳 jeg er ikke ute etter no kjæreste eller no, men litt nærhet så jeg ikke føler meg så brukt... Jeg sa vel i fra også,at jeg trenger mye mere kos og prøvde liksom si litt hva jeg ønsker så håper jeg han tar det litt til seg. Eller hva? Kan jo hende han ble litt usikker? 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser litt på dette. Handlingen er jo den samme, uavhengig av om han bruker noen minutter etterpå for å gi en illusjon av noe annet. Slik jeg leser dere høres det jo nesten ut som dere egentlig ikke er helt fornøyde/komfortable med å inngå i en slik relasjon der det kun er snakk om lettvint sex, og derfor trenger illusjonen om at det er noe annet. Kan ikke dette være et tegn på at rollen som "lettvint moro" egentlig ikke ligger for dere? 

Skrevet

Det betyr at han OVERHODET ikke er interessert i noen annet enn sex med deg og OVERHODET ikke syns du er bra nok som kjæreste. Hvis det er greit for deg: kjør på. Hvis det ikke er greit for deg: slutt å ligg med han.

Anonymkode: 6dca9...743

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at han OVERHODET ikke er interessert i noen annet enn sex med deg og OVERHODET ikke syns du er bra nok som kjæreste. Hvis det er greit for deg: kjør på. Hvis det ikke er greit for deg: slutt å ligg med han.

Anonymkode: 6dca9...743

For noe tull!

Det er jo HUN som ikke vil ha kjæreste, bare ff. 

Skrevet

Dere må slutte å ta det for gitt at når en person bruker en annen, så er det alltid mannen som bruker og kvinnen som blir brukt.

Her er det åpenbart TS som ikke vil noe mer, det sier hun rett frem. 

Skrevet
9 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg stusser litt på dette. Handlingen er jo den samme, uavhengig av om han bruker noen minutter etterpå for å gi en illusjon av noe annet. Slik jeg leser dere høres det jo nesten ut som dere egentlig ikke er helt fornøyde/komfortable med å inngå i en slik relasjon der det kun er snakk om lettvint sex, og derfor trenger illusjonen om at det er noe annet. Kan ikke dette være et tegn på at rollen som "lettvint moro" egentlig ikke ligger for dere? 

Det minner om når noen har vært kjærester i fem år, og så dumper hun han, men forventer likevel at han skal låne henne bilen eller male stua eller komme og hente henne på fest eller reparere radioen eller kjempe for henne eller eller eller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...