AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Eller oppvaskmaskinen, tørketrommel osv? Mener gå ut så den ikke har tilsyn. Anonymkode: 357bc...9f9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Ja, altså, jeg sitter ikke og ser på den. Jeg har fire unger og vasker minst to maskiner daglig, ofte tre. Skulle jeg da sittet på vaskerommet i seks timer hver dag mener du...? Vaskemaskiner trenger ikke tilsyn. Men jeg er hjemme og våken når den er på. Anonymkode: e9300...c4c 15
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller oppvaskmaskinen, tørketrommel osv? Mener gå ut så den ikke har tilsyn. Anonymkode: 357bc...9f9 Det er like lite anbefalt som å gå og legge seg for natten med disse maskinene på. Brått og plutselig kan ting gå galt, og brann er ett faktum. Vil du ta sjangsen? Jeg gjør dette helt unntaksvis, men vi har sprinkler i hele huset. Anonymkode: 676a1...0ef 4
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, altså, jeg sitter ikke og ser på den. Jeg har fire unger og vasker minst to maskiner daglig, ofte tre. Skulle jeg da sittet på vaskerommet i seks timer hver dag mener du...? Vaskemaskiner trenger ikke tilsyn. Men jeg er hjemme og våken når den er på. Anonymkode: e9300...c4c Tenker hun mener ut av huset 🤣
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Går ikke hjemmefra med sånne ting påslått. Anonymkode: cd0ed...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 Forlater ikke huset, nei. Legger meg heller ikke for natten mens de går. Drar ut støpselet etter bruk. Anonymkode: 9712a...397 3
Gjest Verden Skrevet 2. november 2019 #9 Skrevet 2. november 2019 Ja. Det er helt i orden, jeg tror de færreste sitter hjemme og passer på vaskemaskinen. Eller oppvaskmaskinen for den saks skyld
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #10 Skrevet 2. november 2019 Jeg har gått i fra vaskemaskinen og oppvaskmaskinen, men ikke tørketrommelen. Men, det er sjeldent. Anonymkode: 1868c...55e 1
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. november 2019 #11 Skrevet 2. november 2019 Gjør det hele tiden, på natta også 😱
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #12 Skrevet 2. november 2019 Jeg har både oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel på støtt og stadig både når vi alle er borte og når vi sover. Har gjort det i 30 år og det har aldri skjedd noe som helst. Anonymkode: 64c70...dba 10
Visla Skrevet 2. november 2019 #14 Skrevet 2. november 2019 Ja, viss ikke hadde jeg omtrent aldri hatt tid til å vaske klær eller brukt oppvaskmaskinen 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #15 Skrevet 2. november 2019 Nei, går aldri ifra og kjører ikke maskin er om natten. Har hatt brann hjemme og livredd for at det skal skje igjen. Anonymkode: 4aa90...342 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #16 Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har både oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel på støtt og stadig både når vi alle er borte og når vi sover. Har gjort det i 30 år og det har aldri skjedd noe som helst. Anonymkode: 64c70...dba Beklager, men dette er direkte trist å lese. Tror du virkelig at hvis det brenner i en bolig, brenner det der hele tiden? Hvert år? Hver dag? Eller at folk som er i en bilulykke opplever bilulykker nærmest daglig? Du minner meg om min mor. Hun røyker, og har i tillegg et nokså høyt alkoholforbruk. Når jeg konfronterer henne med brennemerker i senga, i sofaen, på klærne hennes, på gulvteppet - da kommer hun med verdens beste argument: "Det har jo aldri vært brann her!" Anonymkode: 38d5d...f3c 18
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #17 Skrevet 2. november 2019 Går aldri ut eller legger oss til å sove hvis oppvaskmaskin eller vaskemaskin er på. Jeg har full respekt for advarslene fra brannvesenet. De er ekspertene, ikke jeg. Og de har sett mange, mange tilfeller der det har oppstått brann i vaskemaskiner, oppvaskmaskiner og tørketromler. Jeg vil ikke bli en del av den statistikken. Anonymkode: 38d5d...f3c 7
Hedy Lamarr Skrevet 2. november 2019 #18 Skrevet 2. november 2019 (endret) Setter glatt på oppvaskmaskin før jeg går på jobb. Kan gå fra vaskemaskin også, men prøver å være hjemme senest omtrent når den er ferdig, liker ikke at klærne blir liggende for lenge der. Bruker tørketrommel bare når jeg er hjemme. I tillegg lader jeg ofte iPaden mens jeg er ute, går på do selv om stearinlys brenner på stua og henter posten når pastaen står på kok. Jeg ser til og med på TV under tordenvær. Statistikken sier at det er farligere å kjøre til jobb. Endret 2. november 2019 av Hedy Lamarr 5
Pinkee Skrevet 2. november 2019 #19 Skrevet 2. november 2019 Nei, var vel mer slurvete før, men nå er det kun ut på verandaen. Ei venninne opplevde brann i en nesten ny oppvaskmaskin, og det satte en støkk i meg. Levde vel i den troa at det helst var eldre maskiner som brann. Det er det ikke! 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #20 Skrevet 2. november 2019 Går aldri ifra vaskemaskinen eller oppvaskmaskinen. Vet om flere bekjente som har hatt tilfeller der det har vært tilløp til brann. Det er en grunn til at brannvesenet advarer mot det! Dessuten regner jeg med at forsikringen ikke vil bli medgjørlige når man med vilje har trosset rådene til brannvesenet Anonymkode: 6b094...4eb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå