AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Jeg skal på et intervju på mandag til en stilling som jeg ser på som helt ålreit, men jeg er i tillegg kaldt inn på to andre intervjuer som jeg ikke vet helt tidspunktet på enda, som jeg også ser på som jobber jeg har veldig lyst på. Hva gjør jeg hvis jeg blir tilbudt stillingen på mandag før jeg har vært på intervju hos de andre? Anonymkode: 6bc1a...c79
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Hvis stillingen du skal på intervju på på mandag er mer attraktiv enn stillingen du har i dag, så takker du ja. Du vet ikke hvordan det går på de to andre intervjuene. Så går du på de to andre intervjuene. Hvis du får en av dem, og stillingen er enda mer attraktiv enn den du allerede har takket ja til, så trekker du deg fra stilling én og takker ja til denne. Det er kjipt for arbeidsgiver og kleint for deg, men du er den eneste som kan regissere din egen karriere. Lykke til! Anonymkode: 79ad3...475 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis stillingen du skal på intervju på på mandag er mer attraktiv enn stillingen du har i dag, så takker du ja. Du vet ikke hvordan det går på de to andre intervjuene. Så går du på de to andre intervjuene. Hvis du får en av dem, og stillingen er enda mer attraktiv enn den du allerede har takket ja til, så trekker du deg fra stilling én og takker ja til denne. Det er kjipt for arbeidsgiver og kleint for deg, men du er den eneste som kan regissere din egen karriere. Lykke til! Anonymkode: 79ad3...475 Det er helt sant, takk for kloke ord😊 Anonymkode: 6bc1a...c79
Glitnir Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis stillingen du skal på intervju på på mandag er mer attraktiv enn stillingen du har i dag, så takker du ja. Du vet ikke hvordan det går på de to andre intervjuene. Så går du på de to andre intervjuene. Hvis du får en av dem, og stillingen er enda mer attraktiv enn den du allerede har takket ja til, så trekker du deg fra stilling én og takker ja til denne. Det er kjipt for arbeidsgiver og kleint for deg, men du er den eneste som kan regissere din egen karriere. Lykke til! Anonymkode: 79ad3...475 Det er også mulig å be om noe betenkningstid på et eventuelt tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå