GÃ¥ til innhold

Folk som ikke merker postkassene sine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia?

Har merket meg en familie som har denne trenden. Adressen er inni postkassa 😅

Hva er de redde for?

Anonymkode: 19e19...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som snoker i andre menneskers postkasser for å sjekke om de har skrevet navn der, kanskje? 

Anonymkode: a1d4f...342

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som snoker i andre menneskers postkasser for å sjekke om de har skrevet navn der, kanskje? 

Jeg skulle levere noe til en av dem, og slet lenge med å finne postkassen.. Lettet tilslutt opp lokket og så dukket adressen opp inni lokket. Var bare ‘en postkasse som var slik på stativet. Irriterende! 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle levere noe til en av dem, og slet lenge med å finne postkassen.. Lettet tilslutt opp lokket og så dukket adressen opp inni lokket. Var bare ‘en postkasse som var slik på stativet. Irriterende! 

Så lenge postmannen er fornøyd er det vel rett og slett ikke din sak og rett og slett en ikke-sak? 

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge postmannen er fornøyd er det vel rett og slett ikke din sak og rett og slett en ikke-sak? 

Det er veldig spesielt..

Heldigvis har ikke jeg og min familie noe å skjule😊 Vår postkasse er godt merket.

• Liker 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Kan hende den har falt ned i postkassen eller noe? Vår merkelapp har plutselig forsvunnet, sikkert pga vind vil jeg tro. 

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg bor alene og har fjernet all informasjon om bosted og nummer på opplysnings-sidene. Har tidvis reelle trusler mot meg. Derfor står det heller ikke navn på postkassen

Anonymkode: 5ff45...975

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kommentarer som gjør at verden stopper opp. Hvorfor skal man ikke kunne spørre spørsmål man lurer på?

Anonymkode: d6f70...6df

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia?

Hva er de redde for?

Det finnes mange mennesker  som ikke har navn på kassene sine. Ikke særlig spesielt

Anonymkode: 359d3...15f

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor velger noen å skrive navn og adresse på postkassen sin? Aldri før hørt om noen som gjør det. Virker veldig rart. Er dette noe dere driver med ute på landet? 

Anonymkode: 70d8d...d23

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor velger noen å skrive navn og adresse på postkassen sin? Aldri før hørt om noen som gjør det. Virker veldig rart. Er dette noe dere driver med ute på landet? 

Anonymkode: 70d8d...d23

Hva? Hvor bor du? De fleste steder har man da et postkassestativ med flere postkasser sammen.

Anonymkode: 5cb8e...228

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Kvakkekyllingen skrev:

Kan hende den har falt ned i postkassen eller noe? Vår merkelapp har plutselig forsvunnet, sikkert pga vind vil jeg tro. 

Nei, adressen var skrevet på innsiden av lokket. 

TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg bor alene og har fjernet all informasjon om bosted og nummer på opplysnings-sidene. Har tidvis reelle trusler mot meg. Derfor står det heller ikke navn på postkassen

Anonymkode: 5ff45...975

Så ekkelt 😮 Føler virkelig med deg!

Kan jo hende at den familien jeg snakker om, også har vært ute for lignende..

Den ene av dem vet jeg på forhånd har unndratt å betale nrk lisens. TV’n var gjemt og greier i huset, i følge vedkommende som selv skal ha fortalt det. 

Men nå flere år senere begynner jeg å forstå at denne familien kanskje kan ha gjort ting, som igjen fører til at adresse og navn må skjules på postkassene. Her forleden la jeg til slutt sammen to og to, når jeg oppdaget at det andre familiemedlemmet også hadde gjort det samme med postkassen 😮

Spekulerer fælt jeg nå, men kommer ikke til å spørre og grave om dette til dem.. 

Men en kan spørre seg om dette er et ærlig og redelig folk, eller om dem rett og slett blir/har blitt utsatt for trusler.

TS

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, adressen var skrevet på innsiden av lokket. 

TS

Ah. Da skjønner jeg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia?

Hva er de redde for?

Er du postmannen kanskje? Ja, siden du vet dette altså. 

Folk flest gjør hva de vil, uten at alle skal bry seg om andres særegenheter.

Anonymkode: 2acf5...d0d

• Liker 1
Skrevet

Fordi vær og vind sliter bort merkingen på utsiden

Anonymkode: d9fac...c8e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vær og vind sliter bort merkingen på utsiden

Anonymkode: d9fac...c8e

😂

Skrevet

"Posten ønsker at postkasser merkes med alle navn i husstanden. For eneboliger bør også gatenavn og husnummer være med." 

Trodde det var vanlig rundt om jeg..

• Liker 2
Skrevet

Vi har husnummer på utsiden, og navn på innsiden. Gatenavn ser jeg ingen hensikt i å ta med, da det for folk som ikke er bevisstløse burde være åpenbart hvilken gate man befinner seg i. Vi har ingen ting å skjule selv om navn ikke er klistret utenpå.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kommentarer som gjør at verden stopper opp. Hvorfor skal man ikke kunne spørre spørsmål man lurer på?

Anonymkode: d6f70...6df

Det er helt greit å lure, men når ts spekuleler på at disse menneskene har «noe å skjule», eller at de er redde, høres hun sensasjonslysten ut. Håper hun ikke i tillegg er en sånn som må spre teoriene sine og sladre om disse folkene i nabolaget for øvrig.

Anonymkode: c8615...e7d

• Liker 2
Skrevet

Om navnet er utenpå eller under lokket spiller virkelig ingen rolle. Man må jo løfte på lokket hvis man skal legge noe nedi der uansett. 

Anonymkode: db837...58c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...