addict Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Ser de selger vektdyne på Clas Ohlson. Er det varme dyner? Anbefales det? Noen andre erfaringer du vil dele? Tenkte evt som farsdagsgave til mann i hus.
#Sunrise Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Syns det er behagelig å ha på seg, og veldig digg, men kan bli ganske varmt.
addict Skrevet 2. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2019 1 time siden, #Sunrise skrev: Syns det er behagelig å ha på seg, og veldig digg, men kan bli ganske varmt. Takk for svar! Sover du bedre? Kanskje ikke så lurt for noen som er veldig varm av seg?
#Sunrise Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 4 minutter siden, addict skrev: Takk for svar! Sover du bedre? Kanskje ikke så lurt for noen som er veldig varm av seg? Jeg har ikke prøvd det mens jeg sover, kun mens jeg slapper av på sofaen. og da roa kroppen seg ned mye mer.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Jeg har lenge grublet på å kjøpe en slik, men siden jeg alltid er varm (sover med tomt dynetrekk mesteparten av året, sommerdyne midt på vinteren) mistenker jeg at den ville bli lite brukt. Anonymkode: a829f...a28
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 4 timer siden, addict skrev: Ser de selger vektdyne på Clas Ohlson. Er det varme dyner? Anbefales det? Noen andre erfaringer du vil dele? Tenkte evt som farsdagsgave til mann i hus. Vektdyner selges også på Jysk. Vektdyner, da de kom på markedet, skulle være en behandlingsform for mennesker med ulike livs og helseutfordringer. Adhd og spiseforstyrrelser blant annet. Anonymkode: 10d6c...5c2
Hyaluronica Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 Har dyne fra clas ohlson, jeg bruker en ekstra dyne oppå fordi jeg syns det blir for kaldt uten.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #8 Skrevet 2. november 2019 4 timer siden, addict skrev: Ser de selger vektdyne på Clas Ohlson. Er det varme dyner? Anbefales det? Noen andre erfaringer du vil dele? Tenkte evt som farsdagsgave til mann i hus. Kuledyne tenker du? De hjelper på søvnproblemer, angst o.l. Her er det ei side som selger slike med litt info: Kuledyne Anonymkode: 18e5b...dd4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #9 Skrevet 2. november 2019 Enig med vedkommende over, jeg må ha ekstra dyne for blir for kaldt med bare den. Har en av de tyngste pga stor indre uro. Føler den er god ellers, men som sagt for kald for meg Anonymkode: f978b...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå