AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Hvis jeg skal legge meg på sofaen for å drive på Internett eller om jeg skal se på serie eller TV så blir jeg så trøtt at jeg sovner om kvelden. Jeg skulle drive med dataen klokka tre og klokka fire i kveld så sovna jeg og våknet nå to timer etterpå. Det som er så dumt er at jeg synes alt er så kjedelig siden jeg er deprimert. Men nå får jeg ikke sove igjen i natt så det er helt håpløst for meg dette her. Jeg vil sove om natta og jeg vil ha en normal døgnrytme men jeg er så trøtt og jeg synes det er så slitsomt å være så trøtt og tvinge meg til å være våken. Hva bør jeg gjøre med dette? Når jeg kjeder meg i hjæl snart. Anonymkode: e0835...455
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Da må du ikke legge deg ned på sofaen, verken for å se en film eller drive med dataen. Nå får du gå deg en lang kveldstur i frisk luft, så blir du trett til natten. Skjermbruk forstyrrer også døgnrytmen og evnen til å sovne når vi legger oss. Så tv, skjerm av annet format skal du holde deg unna etter klokken 18 når soving er problematisk. Søk opp søvnprofessor Bjorvatn og les hva han sier om søvnvansker. Anonymkode: b3fd6...9f9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Det er så mange timer og jeg har ikke noe annet å gjøre enn å se på Internett eller serier og TV. Tidsfordriv. Har gått to turer alt. En skogstur og en tur der jeg bor. Vært på matbutikken også. Men jeg finner ikke noe annet å gjøre for å få tiden til å gå uten å sove. Skal gå en tur til. Men kan ikke bare gå masse turer kun for å overleve søvnen om natta. Kan ikke gå tur helt fra klokka tre til klokka ni heller for så å roe ned til kvelden. Jeg har ikke nok å gjøre. Anonymkode: e0835...455
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Jeg trodde det var lurt å drive med data, TV, skjermbruk klokka tre om kvelden for å holde meg våken. Men jeg blir så trøtt av det at jeg sovner. Anonymkode: e0835...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå