AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Hun sliter på skolen og hun gråter ofte hjemme. Jeg spør alltid hva som er i veien men hun nekter å svare. Hun er en utrolig vakker og skjønn jente. Hun har langt mørkebrunt hår og et kjempeskjønt ansikt. Noen ganger har hun krølla hår i hestehale. Men tilbake til problemstillingen. Hun er bare tolv år og gruer seg til skolen. Anonymkode: 12069...ab1
Populært innlegg pistache Skrevet 2. november 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 2. november 2019 Fordi hun har en mor som er for utseendefokusert? Har du ikke noe annet å si om henne enn at hun er pen? Ikke rart hun føler seg tom på innsiden. 81
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, pistache skrev: Fordi hun har en mor som er for utseendefokusert? Har du ikke noe annet å si om henne enn at hun er pen? Ikke rart hun føler seg tom på innsiden. Jeg bare skriver hvordan hun er. Men bør jeg snakke mer med henne?. Hun trekker seg ofte tilbake på rommet sitt. Anonymkode: 12069...ab1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Det er veldig vanlig at man sliter i den alderen, og jeg ser ikke noe i TS sitt innlegg som tyder på at hun som mor har feil fokus. Jeg tror jeg ville ha snakket med fastlegen og ev. skolen, og så kanskje ha funnet en hobby eller noe frivillig arbeid mor og datter kan gjøre samme for at datteren skal få fokuset vekk fra sine egne ting. Stor klem til snill mor som bryr seg om datteren sin! ❤️ Anonymkode: d8cdd...f14 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Sliter dere med økonomien? Anonymkode: 98db8...e47
irut Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 Har hun venner? Andre steder hun liker å være? Turn, korps, en aktivitet der hun kan møte andre barn enn de i klassen? Book time hos helsesøster slik at hun kan snakke med noen. 💕💕 Lykke til. Har du foresten kontroll på hennes nettbruk? Chat og snap? 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 Populært innlegg #7 Skrevet 2. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare skriver hvordan hun er. Men bør jeg snakke mer med henne?. Hun trekker seg ofte tilbake på rommet sitt. Anonymkode: 12069...ab1 Du skriver ikke hvordan hun er, men hvordan hun ser ut. Ta en snakk med skolen da, hør hva de har å si. Anonymkode: 94088...c2e 55
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #8 Skrevet 2. november 2019 Jeg tenker du kan slutte å legge ut alle disse innleggene om din datter som blir mobbet, sliter etc og som har et helt fantastisk hår. Sånne innlegg har det vært en del av i det siste, der dette med håret går igjen. Anonymkode: 3edb2...3b5 24
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #9 Skrevet 2. november 2019 Er det ikke nok av disse åndsvake trolletrådene? Anonymkode: acacd...50a 15
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. november 2019 #10 Skrevet 2. november 2019 Jeg husker nesten et identisk innlegg for en stund siden. Kanskje du burde få noe foreldreveiledning og lære deg noen teknikker om å lese og forstå barn. Fokuset er kun på utseendet hennes i hver tråd...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #11 Skrevet 2. november 2019 Kanskje du skal prøve litt hardere å SE datteren din? Ikke bare hvordan hun ser ut. Og hvordan skal vi vite hva som er i veien? Du må jo snakke med henne, lærer og som andre sier så må du også sjekke nettbruken hennes. Anonymkode: 88264...972 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #12 Skrevet 2. november 2019 Du har en datter som sliter og så nevner du at hun har langt brunt hår... hva har det med saken? Helt uvesentlig om hun har blondt kort hår eller rødt langt hår. Hun sliter og det er din jobb å finne ut av det og oppsøke hjelp. Anonymkode: 23329...6ae 19
Gjest førstedamen Skrevet 2. november 2019 #13 Skrevet 2. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare skriver hvordan hun er. Men bør jeg snakke mer med henne?. Hun trekker seg ofte tilbake på rommet sitt. Anonymkode: 12069...ab1 Du beskriver hvordan hun ser ut og ikke hvordan hun er.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #14 Skrevet 2. november 2019 Reagerte veldig når du begynte å beskrive hvordan hun ser ut... Anonymkode: 163e1...1c3 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #15 Skrevet 2. november 2019 Tenker det kan være datteren selv som skriver? Anonymkode: cb90d...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #16 Skrevet 2. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun sliter på skolen og hun gråter ofte hjemme. Jeg spør alltid hva som er i veien men hun nekter å svare. Hun er en utrolig vakker og skjønn jente. Hun har langt mørkebrunt hår og et kjempeskjønt ansikt. Noen ganger har hun krølla hår i hestehale. Men tilbake til problemstillingen. Hun er bare tolv år og gruer seg til skolen. Anonymkode: 12069...ab1 Hva har dette med saken å gjøre? Anonymkode: 86c0a...577 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #17 Skrevet 2. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har dette med saken å gjøre? Anonymkode: 86c0a...577 Få flere svar fra de som blir provosert av det, sannsynligvis Anonymkode: 5026a...f90
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #18 Skrevet 2. november 2019 Har du tilfeldigvis en søt nevø fra Sør-Korea, TS? Mandelbrune øyne og sort hår? Anonymkode: fe6b6...703 10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #19 Skrevet 3. november 2019 Jeg har nå snakket med datteren min. Og hun sier at jeg må slutte å mase på henne. Så jeg lurer på om jeg skal snakke med helsesøster på skolen om dette. Anonymkode: 12069...ab1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 Det handler om at du må finne en inngang, relasjonen dere må være god nok til at hun åpner seg for deg og føler at du er trygg og vil henne vel.. Ikke mas på henne men prøv å få til en samtale om hvordan hun har det inni, ikke utenpå. Anonymkode: 78dd0...842 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå