AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Har en ferieuke til gode hvor jeg sa til arb.giver at vedkommende bare kunne sette meg opp en uke som det passet best for arbeidsstedet. Jeg har en vakt til uken som jeg ønsker å bytte med en kollega, men det betyr at jeg må jobbe for kollegaen min 1 vakt den uken jeg har ferie. Er dette greit for arbeidsstedet? Vi får fastlønn, og jeg har ingen reiseplaner den uken. Anonymkode: 0aba4...918
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Feriedager er feriedager. Ikke uker. Du kan ta ut dine 25 dager med en dag annenhver uke hele året, så lenge du og arbeidsgiver er enige. Anonymkode: 7391c...e05
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Så jeg kan ta dette byttet da, selv om jeg egentlig har ferie? Har sykemelding noe å si, eller gjelder dette kun dersom man har flere arbeidssteder? Er for tiden gradert sykemeldt. Anonymkode: 0aba4...918
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Du må jo spørre sjefen din da, dette kan jo ikke vi svare på 😉 Anonymkode: 6e788...718
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Du må nesten avtale dette med arbeidsgiver. På kravet om sykepenger, må du føre opp ferie og timer. Anonymkode: ae9e9...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå