AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Hei, jeg er 13 år gammel og drikker på en helt vanlig dag omtrent 2-3 liter vann. Drikker alltid vann før og etter et måltid, når jeg ikke har noe å gjøre/kjeder meg tar jeg ofte et glass kaldt vann og når jeg bare føler for det eller er tørst drikker jeg og en del vann. Er dette normalt for ei jente på min alder? Hver gang (og da snakker jeg uten unntak) jeg møter en ny person eller et familiemedlem jeg ikke har sett på lenge får jeg en eller annen kommentar om at «Oi. Du er flink på å drikke vann du! Hehe..». I starten svarte jeg bare «åja, ok.» og tenkte ikke noe mer over det. Men jeg har lagt merke til det nå i det siste at alle virker like overrasket hver gang de ser meg gjøre det. Er det uvanlig at jeg får i meg så mye væske i løpet av en dag? Burde jeg drikke mindre vann enn det jeg gjør nå, siden det ikke er noen andre jeg kjenner som drikker like mye som meg? Anonymkode: 5c057...0e1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Jeg drikker omtrent det samme i løpet av dagen. Det er normalt, og bare sunt. Bruker swell flaske, så har alltid med meg kaldt vann. Men har aldri fått kommentarer på det. Veldig rart å kommentere at andre drikker et glass vann, med mindre du stiter og nipper til et glass hele tiden i den grad at det forstyrrer samtalen? Anonymkode: 62a4c...8f6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 De samme som kommenterer det sitter vel å pimper cola light Anonymkode: 714c2...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå