Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 3. november 2019 #21 Skrevet 3. november 2019 2 timer siden, Dævendøtte skrev: Da jeg googla, så dukket det opp "Baby on board stickers have led to one in 20 motorists having an accident" Ja det tror jeg på! De lager flere skumle situasjoner fordi folk (som meg selv) kjører tettere for å greie lese hva som står😬
Gjest LaptopPute Skrevet 3. november 2019 #22 Skrevet 3. november 2019 4 hours ago, BangersBeans&Mash said: Ja det tror jeg på! De lager flere skumle situasjoner fordi folk (som meg selv) kjører tettere for å greie lese hva som står😬 Det er jo du som lager situasjonen skumlere som absolutt skal lese.
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 4. november 2019 #23 Skrevet 4. november 2019 12 timer siden, LaptopPute skrev: Det er jo du som lager situasjonen skumlere som absolutt skal lese. Ja, men nysgjerrigheten i meg vekkes. Hvorgor ha på klistremerke om ingen skal lese da? Ser bare dumt ut.
Gjest LaptopPute Skrevet 4. november 2019 #24 Skrevet 4. november 2019 9 hours ago, BangersBeans&Mash said: Ja, men nysgjerrigheten i meg vekkes. Hvorgor ha på klistremerke om ingen skal lese da? Ser bare dumt ut. Det er først og fremst når bilen er parkert eller hvis det er en ulykke. Da er det lurt med slike klistremerker. Det handler om sikkerhet ikke dumhet.
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 5. november 2019 #25 Skrevet 5. november 2019 13 timer siden, LaptopPute skrev: Det er først og fremst når bilen er parkert eller hvis det er en ulykke. Da er det lurt med slike klistremerker. Det handler om sikkerhet ikke dumhet. I en ulykke bør en uansett sjekke bilen. Hadde jeg stoppet ved en bilulykke ville jeg ikke først lett etter et klistremerke
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #26 Skrevet 5. november 2019 På 3.11.2019 den 13.58, AnonymBruker skrev: Jeg har det, i håp om at idioter holder god avstand og generelt ta litt mer hensyn. Ikke tar unødvendige sjanser som brake checks og sånt tull på pur faen som kan skape problemer. Merker at folk har litt mer respekt for bilen med et slikt skilt. Kan være placebo effekt hos meg da, men føler ihvertfall det funker. Har også et bur sittende fast i baksetet hele tiden. Buret står der fordi jeg orker ikke å fjerne det for hver gang det ikke brukes. Og det sitter ganske godt fast. Så det kan lett se ut som at jeg har hund i bil, selv når den ikke er der. Anonymkode: 343ed...cd7 Jeg holder kortere avstand for å lese hva som står. Du setter deg selv i fare ved å ha det på bakruta i alle fall Anonymkode: bc486...b6a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #27 Skrevet 5. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder kortere avstand for å lese hva som står. Du setter deg selv i fare ved å ha det på bakruta i alle fall Anonymkode: bc486...b6a Du setter deg selv og andre i fare ved å ikke holde avstand, kjøp deg sykkel i stedet, eller ta oppkjøring på nytt. Anonymkode: cd8d1...cee 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #28 Skrevet 6. november 2019 For at folk skal vite at hund i bilen u tilfellet en ulykke og hunder løper. Mange vettuge folk har også merke inne i bilen om at det er dyr hjemme....i tilfellet ulykke Pluss at det er gøy! Folk ELSKER hundene sine! Anonymkode: 693cf...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #29 Skrevet 6. november 2019 "Hvis du kan lese dette, holder du ikke god nok avstand." Anonymkode: 7ec3c...890
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #30 Skrevet 6. november 2019 På 5.11.2019 den 7.57, AnonymBruker skrev: Jeg holder kortere avstand for å lese hva som står. Du setter deg selv i fare ved å ha det på bakruta i alle fall Anonymkode: bc486...b6a Det sier mer om deg, enn meg da. Det blir litt som å si at butikker må ikke ha skilt med små bokstaver og mye informasjon, vendt mot en veg. Fordi bilister kan havne i en ulykke mens de prøver å lese skiltene. Det er ikke butikkens ansvar og problem, det er bilfører. Slik er det med skiltet også. Dessuten så er den relativ stor og det står "DOG ON BOARD". Om du må ha nesa oppi eksospotten på bilen min for å lese det, så bør du ikke kjøre bil i utgangspunktet. Anonymkode: 343ed...cd7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå