AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 og håper at du gjør det-slik at du som har bil skal betale for transporten. Jeg har ei venninne og vi prøver regelmessig å feise på utflukter. Men i det siste har jeg opplevd en tilbakeholdenhet- hun tar aldri kontakt men gjentar ofte på sosiale medier at nå er det lenge siden jeg har hørt noe fra deg og gir på en indirekte måte uttrykk for at hun ønsker snart å finne på noe. Men at det er jeg som må ta initiativ-siden jeg har bil. Jeg erfarer da at det er jeg som blir sittende med hele utgiften for å komme seg hit og dit. Hun kan til og med ergre seg over at jeg aldri tar initiativ- noe jeg sluttet litt med da jeg oppdaget at hun ikke ville ta initiativ som da innebar -nok i hennes sinn å ta initiativ til noe som kunne til å koste henne noe i og med det hadde skjedd på hennes initiativ-foreslo jeg det var det joe meg og hun var dermed ikke forpliktet til å spleise.har hun på en måte ryggen fri i og med at jeg har foreslått det og hun ikke føler seg forpliktet til å spleise! Når jeg da kommer til henne skjer denne ordvekslingen. Meg: Hei så hyggelig å se deg igjen-hvor skal vi henne i dag? Hun: Ja kjempehyggelig jeg har savnet deg-alt for lenge siden nå. Meg: Hvor skal vi henne i dag? Hun: Bestem du.det er du som kjører...…….. Andre som gjenkjenner spillet? Anonymkode: 2887d...fef
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Men du kan jo bare si noe sånt som: Ja vi kan dra til (sett inn der du kan tenke deg), jeg har regnet ut at det vil koste ca (bensin) og vi deler 50/50 på det. Hvis hun begynner å spøle, så sier du bare: Vi dropper det, ha en fin dag. Ikke åpne for noen diskusjon. La henne fatte at hun må bli med på utgiftene og noe annet går ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå