AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Har nå min naturlige hårfarge i hele lengden for første gang på mange år. Jeg synes den blir for blass og kjedelig og kunne gjerne tenkt meg å farge det rødlig, da det vil komplimentere mine grønne øyne. Nå ser hårfargen min slik ut: https://alohairdotcom.files..com/2016/12/ny_1.jpg Og jeg ser for meg noe alá dette: https://cdn.glowsly.com/wp-content/uploads/2018/11/how_to_choose_auburn_hair_color_for_skin_tones.jpg Eller dette: https://pin.it/ynvkwkvwadjgjh Hvordan er prosessen med å farge brunt hår til rødt? Går det an å oppnå et slikt resultat på «1-2-3» eller må jeg bleke det, for så å komme tilbake en annen gang og farge det rødt? Lurer også på hvordan det vil bli å vedlikeholde og behandle etterveksten. Hvis det blir mye og dyrt arbeid er jeg ikke sikker på om det er verd det... Anonymkode: ef676...56e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Ser ikke ut som første link fungerer, men fargen er blass, mørk brun. Mørk kommunebrun, om jeg kan si det sånn 😅 TS Anonymkode: ef676...56e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Det er gjort på ett besøk hos frisøren. Anonymkode: d84bb...17d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er gjort på ett besøk hos frisøren. Anonymkode: d84bb...17d Ok, men hva blir gjort? Anonymkode: ef676...56e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Her er mitt hår nå: Anonymkode: ef676...56e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 Du kan fint farge det hjemme om du vil. Du trenger ikke bleking først. Har selv erfart at det er lurt å bruke en rød sjampo eller kur mellom fargingene. Anonymkode: 9e483...ead
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan fint farge det hjemme om du vil. Du trenger ikke bleking først. Har selv erfart at det er lurt å bruke en rød sjampo eller kur mellom fargingene. Anonymkode: 9e483...ead Kommer aldri til å farge håret hjemme mer. Hår/frisør er et eget fag - med god grunn 🙈 Prøvde å farge det rødt hjemme en gang for mange år siden. Jeg fikk rødskjær ved røttene bare Er fortsatt litt bekymret for at en slik farge blir både tidkrevende og dyr å vedlikeholde. TS Anonymkode: ef676...56e
Yuumi Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 På 3.11.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev: Kommer aldri til å farge håret hjemme mer. Hår/frisør er et eget fag - med god grunn 🙈 Prøvde å farge det rødt hjemme en gang for mange år siden. Jeg fikk rødskjær ved røttene bare Er fortsatt litt bekymret for at en slik farge blir både tidkrevende og dyr å vedlikeholde. TS Anonymkode: ef676...56e En sterk rødfarge falmer fort, du kan med fordel vaske håret mer sjeldent for å bevare fargen. Jeg tror at dersom du skal til frisøren så blir det veldig dyrt i lengden da du nok må besøke ofte for å piffe opp fargen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #9 Skrevet 8. november 2019 14 timer siden, Yuumi skrev: En sterk rødfarge falmer fort, du kan med fordel vaske håret mer sjeldent for å bevare fargen. Jeg tror at dersom du skal til frisøren så blir det veldig dyrt i lengden da du nok må besøke ofte for å piffe opp fargen. Det er det jeg frykter 😕 Men om det ikke blir rødt så vil jeg uansett farge det, men noen toner mørkere. Ettervekst blir det, men en ettervekst er jo enklere å vedlikeholde enn om jeg måtte farge hele håret for hver 8 uke Hmmm. Spørs om jeg bare bestiller en klippetime og forhører meg. Skulle dog ønsket at jeg kunne farge det med det samme jeg er der pga den lange reiseveien 😅 TS Anonymkode: ef676...56e
mlifjeld Skrevet 28. november 2019 #10 Skrevet 28. november 2019 om du vil ha en rødfarge som aldri falmer som er dyp med mye spill i lyset. Og billig (100kr for pakke som holder til 3 farginger) prøv ren henna pulver. Du trenger bare ta etterveksten 1 gang i mnd, og fargen er alltid like sterk. Jeg har forresten samme hårfarge som deg naturlig.. Gav opp å prøve å få frisører til å gi meg rødt hår for 7 år sida. ble blast med en gang, og det var ofte heller ikke fargen jeg ønsket meg. Har brukt henna de siste 7 åra, elsker fargen jeg får. og det er en 100% naturlig måte å farge håret på. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå