AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Hei! Jeg oppdaget nettopp at jeg har fått kjønnsvorter nedentil. Noe som personlig for min del er utrolig sårt. Jeg blir både flau og føler meg på en måte litt «skitten». Jeg er i et fast forhold, og har kun hatt sex med min samboer de siste 2 årene. Så vidt han vet, så var/er ikke han smittet. Jeg måtte jo spør han om han hadde rotet seg bort i noen andre, noe han nekter for. Og noe jeg tror han på da han er en god mann med gode verdier. Men kan det ha seg slik at han har bært smitten ubevisst? Den kan vel ikke bare plutselig dukke opp av seg selv? Jeg mener, jeg har jo ikke fått noe utbrudd før nå nettopp..? Nå har jeg lest side opp og ned på nettet. Men føler ikke at jeg blir noe smartere. Før jeg traff min nåværende samboer, så har jeg 2 lengre forhold bak meg. Så jeg føler ikke at jeg kan ha blitt smittet av dem. Da jeg antar at jeg hadde merket noe tidligere. Nå er jeg gravid, så immunforsvaret mitt er svekket. Og i følge nettet, så står det av man lettere kan få utbrudd da.. Nå som jeg er gravid finnes det jo ikke så mange kurer jeg kan ta for at dette skal gå bort med tanke på skade for barnet. Det står at det kan ta mellom 1 til 2 år for vortene å gå bort av seg selv uten behandling. Og at man ikke bør ha sex imens man har vorter? Vil det si at vi ikke kan ha sex før etter jeg har født, og fått mulighet til å fjerne dem? Det er jo alt for lenge til.. Håper noen har noe gode, støttende råd eller tips. For dette er helt ukjent for meg, og som sakt en veldig sårbar situasjon. Anonymkode: 226a4...c97
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Sikker på at det er kjønnsvorter og ikke skintags? Skintags er veldig vanlig å få under graviditet Anonymkode: afcd3...989 1
Miinsten Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det er kjønnsvorter og ikke skintags? Skintags er veldig vanlig å få under graviditet Anonymkode: afcd3...989 Å? Dette har jeg aldri hørt om. Søkte opp bilde. Det er jo en mulighet. Har aldri hørt før at dette er vanlig å få under graviditet. Har time hos legen på mandag. Så skal høre med henne. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! 🥰
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Mest sannsynlig er kjæresten din bærer av viruset, uten at han selv har fått vorter. HVP virus har vel ca 80 % av Norges befolkning, så egentlig er det ingenting å være flau over Anonymkode: 54cd7...9e6 1
Miinsten Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig er kjæresten din bærer av viruset, uten at han selv har fått vorter. HVP virus har vel ca 80 % av Norges befolkning, så egentlig er det ingenting å være flau over Anonymkode: 54cd7...9e6 Nei, det kanskje ikke noe man burde være flau over. For min del handler det nok mest om hvor de er plassert. Og at det ikke ser særlig fint ut. Samtidig som det er veldig uvant å ha noe nedentil som ikke pleier å være der. Tusen takk for svar!☺️
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, Miinsten skrev: Nei, det kanskje ikke noe man burde være flau over. For min del handler det nok mest om hvor de er plassert. Og at det ikke ser særlig fint ut. Samtidig som det er veldig uvant å ha noe nedentil som ikke pleier å være der. Tusen takk for svar!☺️ 7 minutter siden, Miinsten skrev: Å? Dette har jeg aldri hørt om. Søkte opp bilde. Det er jo en mulighet. Har aldri hørt før at dette er vanlig å få under graviditet. Har time hos legen på mandag. Så skal høre med henne. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! 🥰 Jeg fikk flere under graviditeten selv. Ettersom jordmor og lege ville la de være tok jeg saken i egne hender. Knøyt sytråd rundt de så de falt av iløpet av et døgn ca. Anonymkode: afcd3...989
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 Skintags altså, ikke kjønnsvorter. (henviser til innlegget over) Anonymkode: afcd3...989
Miinsten Skrevet 2. november 2019 #8 Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skintags altså, ikke kjønnsvorter. (henviser til innlegget over) Anonymkode: afcd3...989 Å! Takk for tips! Blir nok til at jeg gjør noe sånn selv visst det viser seg å være skintags🤞🏻 Ubehagelig og skjemmende å gå rundt med☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå