Gå til innhold

Felles garderobe for gutter og jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om felles garderobe for gutter å jenter på f.eks badeland osv. Jeg var engang på en båt hvor det var felles garderobe og følte ikke det var noe kleint for noen der både menn og kvinner satt nakene i badstue osv 

Anonymkode: b87a0...2cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel snart være greit. Vi lever i 2019. Det er 7 milliarder mennesker på denne kloden; ca halvparten av hvert kjønn; så den store sensasjonen med forskjell på innover- og utovertiss må vel snart ha lagt seg. Allerede er det kulturer her i Europa som har lang tradisjon med felles nakenhet; Finland, Tyskland, Sveits, osv. Problemet blir vel overgangen. Spørs om ikke div. badeland etc. vil i en periode bli veldig godt besøkt; spesielt av menn. 

Mann

Anonymkode: 6bbc1...87e

• Liker 7
Skrevet

Ikke felles garderobe, men felles toaletter overalt er jeg med på. 

Anonymkode: 67c25...4b5

• Liker 5
Skrevet

Hvordan mener du dette skal få gjennomslag i PK-Norge med tanke på bla. muslimer som ikke kan ta en kvinne i hånden? 

• Liker 12
Skrevet

Har vært endel på Hovden badeland, hvor de har felles garderobe men mulighet for å skifte i båser. Dette er en stor fordel om en har barn, og da spesielt småbarn siden en da er 2 som kan passe på.

Men dusjene er kjønnsdelte og det involverer om en faktisk gjør som en skal i badeland/svømmehall at en skal dusje uten klær at en går fra dusjen gjennom felles garderobe til skapet og så inn i båsen.

Må si at jeg er veldig for felles toaletter og garderober. Men om dusjene er kjønnsdelte får vi bare leve med.

Anonymkode: 92214...9b8

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel allerede godt i gang?

• Liker 1
Skrevet

Bra for guttene, dårlig for jentene. Akkurat sånn som samfunnet for øvrig er laget.

Anonymkode: b4cdf...8e8

• Liker 16
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må vel snart være greit. Vi lever i 2019. Det er 7 milliarder mennesker på denne kloden; ca halvparten av hvert kjønn; så den store sensasjonen med forskjell på innover- og utovertiss må vel snart ha lagt seg. Allerede er det kulturer her i Europa som har lang tradisjon med felles nakenhet; Finland, Tyskland, Sveits, osv. Problemet blir vel overgangen. Spørs om ikke div. badeland etc. vil i en periode bli veldig godt besøkt; spesielt av menn. 

Mann

Det er faktisk ikke veldig vanlig med «mixed sauna» i Finland. Da skal man ev. være i nær familie, eller kjenne hverandre godt. 

Anonymkode: 0ee3d...3b8

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes det er uproblematisk å skulle passere pissoar på inn i en toalettbås?

• Liker 2
Skrevet

For en del år siden var jeg på siste tur for kvelden med en ferge. Vi var et par mannfolk som stod ved hvert vårt pissoar og holdt på med vårt, samtidig med at en kvinnelig renholder vasket gulvet så vi nesten måtte løfte på beina. Hun hadde tydeligvis et avslappet forhold til naturlige gjøremål, og voksne mannfolk flest er vel ikke overstadig sjenerte. Hun ville sikker hjem etter endt arbeidstid 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra for guttene, dårlig for jentene. Akkurat sånn som samfunnet for øvrig er laget.

Hæ ,hva mener du med det? Vennligst utdyp deg 

Anonymkode: d4b86...b41

• Liker 2
Skrevet

Det er vel allerede godt i gang?

Ikke overalt. 

Så du synes det er uproblematisk å skulle passere pissoar på inn i en toalettbås?

Ja, det tenker jeg er uproblematisk. 

• Liker 1
Skrevet

Enig. Husker jo guttene på ungdomsskolen. 

Anonymkode: 358ea...25d

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært på div spa hvor det er valgfritt nakenhet. Feks farris bad. Der skal man dusje helst naken mellom feks div badstuer og mineralbad osv. Jeg hadde på bikini. Men det var flere som var naken der, både menn og kvinner. Det gikk veldig raskt før det føltes helt naturlig og stusset ikke på nakne mennesker av begge kjønn i badstu og dusjer. Ingen ubehagelige glanete eller blottende folk. 

Anonymkode: ff2ef...a9b

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På en bar jeg brukte å gå på i Frankrike, måtte jentene passere pissoaret for å komme til dametoalettet.

Skrevet

Det kommer aldri til å skje fordi det er større sjanse for at det blir enda mer separering av kjønnene, ettervert som andelen av innvandrere og personer med innvandrerbakgrunn øker så kommer samfunnet til å rette seg etter deres kultur og religion.

Blir ikke forundret om det blir separate gym/basseng timer for gutter og jenter, kan også godt skje at skoleklassene blir delt opp etter kjønn. 

Anonymkode: e7860...e83

Skrevet

Jeg er positiv

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pisspreik! 

Jentene har nok velid lyst til å se litt guttetiss, hvis de hadde fått muligheten...

Anonymkode: dfeb7...f61

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, The Kitten skrev:

På en bar jeg brukte å gå på i Frankrike, måtte jentene passere pissoaret for å komme til dametoalettet.

Noe så fryktelig! Hvordan overlevde du?

Anonymkode: 5418e...dc1

• Liker 3
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

Helt greit. I Gran Canaria ble jeg sittende i ei badstue for både menn og kvinner. De fleste av oss satt helt nakne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...