AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Merkelig spørsmål men. Jeg har en venninne i USA som er truet av en farlig person / narsissist. Hun mener at vi ikke burde ha så mye kontakt, at jeg ikke skal støtte henne på Facebook osv. fordi hun er redd for å sette meg i fare. Mens jeg føler meg trygg så langt unna, i rettstaten Norge. Hvem har rett tenker dere? Anonymkode: 3380c...4ff
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Med dagens teknologi er ikke USA så langt unna Anonymkode: 4bd41...8ee
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Rettsstaten Norge er bare en illusjon desverre. Anonymkode: f7f95...f41
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Med dagens teknologi er ikke USA så langt unna Anonymkode: 4bd41...8ee 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Rettsstaten Norge er bare en illusjon desverre. Anonymkode: f7f95...f41 Takk for innspill.... Anonymkode: 3380c...4ff
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Tenker du skal slappe helt av Ts. Dersom han er narsissist, tenker han jo bare på egne behov. Og da vil jeg IKKE ha uroet meg for at han ville bruke sine egne penger på visum og flybillett tur/retur Norge for å ta meg😂. Nei, da ville jeg heller vært bekymret for venninnen min , som velger å leve med en galning- som hun er villig til å ofre vennskapet til venninnene sine for. Ikke la henne overføre sin redsel på deg, men fortsett å skriv fornuft til henne. Kanskje dere kan avtale noen sikre kanaler som dere kan snakke på? (Ring og avtal, ikke skriv). Det er tydelig at han sjekker facebooken hennes. Anonymkode: 60ae3...f7c 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 Kommer an på. Har du CIA på nakken er du ikke trygg verken i Norge eller andre steder. De dreper overalt i verden. Hvis det er en privatperson, så ville jeg ikke bekymret meg nevneverdig med mindre du har fått direkte trusler. Anonymkode: 0c705...e12 1
Gjest RosaMystica-O-P-N Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 Man flyr fra New York til Oslo på 8 timer... Det er noe jeg ville tenkt på var jeg deg.
Gjest RosaMystica-O-P-N Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 På 2.11.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev: Rettsstaten Norge er bare en illusjon desverre. Anonymkode: f7f95...f41 Absolutt korrekt. I Norge jakter man på gjerningsmannen står det på nyhetssidene, mens i USA står det antall døde inkludert gjerningsmannen. Manhunt forekommer sjelden i USA.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #10 Skrevet 6. november 2019 Narsissister er ikke interessert i å reise så langt for å plage noen som de ikke har et nært forhold til, for det får de null drivstoff av. Anonymkode: 4bfa4...ce9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå