Gjest glamourgirl Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 For det første, i dag har jeg på meg Brad Pitt T-skjorta mi. Bare sånn til info. Kjøpte den i det Herrens År 1994, og jeg føler meg riktig sneisen. Alle så på meg på trikken og greier og greier... 8) Men du, det jeg egentlig lurte på var, er det ikke på tide med litt horoskop igjen snart? Det var så stas da du hadde full oversikt over livene og framtida vår! God morgen klem Glammy m Pitt på pupp
smidja Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Horoskop med full oversikt over livene våre? Hjelp og hjelp. Alle hemmelighetene mine... *løper og samler de sammen og prøver å dytte de bak en kommode*
Gjest glamourgirl Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Nettopp! Så kan vi finne ut av alt snusket i hverandres liv. O lykke!
smidja Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Det var så mange av de at de ramlet frem igjen... oioioi, håper ikke LilleBille ser de før jeg har klart å gjemme de igjen...
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Det var Vekt, Fisk, Tvilling, Vær, kreps og Jomfru var det ikke .. eller kan vi kutte jomfrua??? ... og bare pass deg Smidja..
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Må ta det litt utfyllende siden det er lenge siden da ... VÆREN You're feeling especially industrious at the moment, which means you'll be totally unable to sit still. Sure, you can pop in that movie and sit down next to your best bud on the couch while it's on -- but you'll be doing your bills, cleaning out a junk drawer (which you've pulled out and plunked onto the coffee table) or folding laundry. And let's not even talk about trying to sleep. Better quit the coffee early, or even swear it off for the day. You won't need it. Romance You two lovebirds have turned into culture vultures lately! There's nary a symphony you haven't heard or a theater piece you haven't seen. Birds of a feather, you know! Technical Right now your career has to come first . You can put off other parts of your life for the time being -- they'll be there for you when you return. TVILLING For the first time in a while, you woke up with the urge to actually wipe the sleep out of your eyes -- rather than closing them again and blocking out everything but the thought of the one you love, that is. You'll be energetic and ready to get down to business. Good thing, too, because if you keep spoiling your sweetheart the way you have been, but without the benefit of a job, you'll need to declare bankruptcy. Romance Hey, lover, get out of that bully pulpit already, if you want your partner to listen to what you have to say. A captive audience is a far cry from a captivated one. Technical Watch out for partners and other colleagues -- they might get bossier than they have a right to be. Try to redirect their proclamations elsewhere. VEKTEN You need to clear the air, and there's only one way to do it. You two need to sit down and have a heart-to-heart talk. You know it and they know it. The good news is that there's no way the conversation can turn out anything but well, as long as you're both brutally honest -- and at the moment, that's the only way either of you can possibly be. Relax and enjoy the chat. Romance Well, aren't you just climbing right up to the top of your own personal Himalayan mountain today! You are overcoming something, and both of you will be stronger for it. Technical You'll get hit with a wave of nostalgia for an old job, boss or career, but don't let it distract you from what you have to do right now to succeed KREPSEN From the moment your eyes open this morning, you'll be ready and willing to remove those rose-colored glasses you've been wearing for the past few days -- even if it's just for a little while. Truth is, you'll find a happy medium between romance and realism now, thanks to a budding relationship with someone who you're absolutely sure you can trust -- someone you already love to pieces. They may have something to say to you, by the way, so prepare yourself. Romance It's true: There are only 24 hours in a day, and if you don't set aside any for your relationship, there's bound to be a problem. It's up to you! Technical The times right now are more important than you might think. There's something you've been putting off that must be acted upon immediately -- get to it! FISKENE Now that you've had the chance to decide what's important and what's not -- and now that you've come up with a list you're sure about -- you'll want to make the results known to one and all. At the moment, it's your friends you'll be most intent on lavishing with praise -- and heaven knows, if you love them, they deserve it. If you want to reward them somehow, don't go shopping. Invite them over, sit them down and tell them how you feel. RomanceOne of the biggest problems in any relationship is a simple lack of awareness. Maybe you are doing something and you have no idea you're doing it. Or, maybe it's them. Either way, be gentle. Technical Your flow of work will be easy for you today. Let yourself be guided by others, and you'll find that everything gets done before you know
Gjest glamourgirl Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 Må ta det litt utfyllende siden det er lenge siden da ... Romance Well, aren't you just climbing right up to the top of your own personal Himalayan mountain today! *gliser og klemmer Billis* HVa du husker!?!? *Imponert* Men jomfruen er ut, og kanskje en ny vekt er på vei inn :oops: :oops: :oops:
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Skal lage mer personlige etterhvert .. men må vite hvem jeg skal ta med (LilleBille uten Marilyn i dag...)
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 Romance Well, aren't you just climbing right up to the top of your own personal Himalayan mountain today! *gliser og klemmer Billis* HVa du husker!?!? *Imponert* Men jomfruen er ut, og kanskje en ny vekt er på vei inn :oops: :oops: :oops: Så spennende da... Men vekten er jo dekket -- så da er det greit det
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #10 Skrevet 25. mai 2005 Siden det kanskje er noe på gang.... Litt mer vekt.... Du kan få en påminnelse om behovet for å utvikle seg videre, kanskje fordi du finner ut at du må se en ting i en større sammenheng. Det kan være fristende å late som om du vet noe i en situasjon der du kan vinne prestisje sosialt, samtidig som du ikke har full oversikt. Det kan fungere, men det kan også bli pinlig. På jobben eller skolen kan det bli mye å gjøre, og du bør roe deg ned en gang i mellom for å beholde oversikten. Her kan konfrontasjoner oppstå, så diplomati kan være en fordel. Til helgen kan det komme impulser til en reise. Motto: Spill med åpne kort.
Gjest glamourgirl Skrevet 25. mai 2005 #11 Skrevet 25. mai 2005 Tenkte å sykle en tur til Huk i helga hvis været holder... Det var reisa. Lover å spille med åpne kort, redd jeg har åpna dem for mye Orker ikke leke, lissom, dvs jeg leker jo hele tida, men ja, du skjønner. Mulig jeg stiller m Mrilyn sjøl en vakker dag:) Takk for inngående horoskop. Står det at jeg kanskje får et kyss snart? :oops:
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #12 Skrevet 25. mai 2005 KREPSEN ... Du kan bruke mer tid enn du ønsker på noe du synes du må gjøre, men som du ikke synes du får den anerkjennelsen for som du hadde håpet på. .. horoskopet?? :klø: En forelskelse kan finne sted, men du kan holde den for deg selv, på grunn av sjenanse eller fordi anledningen ikke har bydd seg. Begynnelsen av uken kan bli intens på dette området. Mot slutten av uken kan det skje en løsning eller i det minste kan tingene komme fram i lyset. Fredag Sannsynligvis vil du føle behov for forandring og å kunne se tingene fra en annen side. I den forbindelse kan du begynne planleggingen av en lengre reise. .. Lenger enn til Huk .. *drømme om karibien og sånt* Motto: Tenke nytt .,.. Nye horoskop hver dag
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #14 Skrevet 25. mai 2005 Er jeg litt fjern.. eller skiftet plutselig tråden navn fra Bille til LilleBille?? :klø:
Gjest glamourgirl Skrevet 25. mai 2005 #15 Skrevet 25. mai 2005 :o *akutt drypp* Neimen om jeg husker, litt redd nå, *tenker hardt* jepp, helt blank.
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #16 Skrevet 25. mai 2005 :o *akutt drypp* Neimen om jeg husker' date=' litt redd nå, *tenker hardt* jepp, helt blank.[/quote'] Da er vi hvertfall to
Gjest glamourgirl Skrevet 25. mai 2005 #18 Skrevet 25. mai 2005 Halla! Vi har en ny Jomfru! (den forrige utgikk ) Bille du fikser den? Sniglå:
LilleBille Skrevet 25. mai 2005 #19 Skrevet 25. mai 2005 Jeg er Jomfruen.... .. da må jo jomfruen med likevel da... Jomfruen Nå kan du oppleve en blandning av selvtillit og diplomatiske evner som gjør at du kan stå fram på jobben eller skolen og si fra eller ta ansvar. Det kan du sannsynligvis gjøre på en sjarmerende og hyggelig måte som ikke provoserer, slik at du får gjennomført det du vil. Det kan bedre din status på sikt. På det personlige planet kan du vikle deg inn i spontane og lite gjennomtenkte forhold, basert på seksualitet uten følelser eller omvendt. Dette gjelder spesielt til helgen, så du bør tenke deg om hva du eventuelt vil med et nytt bekjentskap. Motto: Jeg tar ansvar. .. så ikke noe tull i helgen...!!! :fy:
Sniglå Skrevet 25. mai 2005 #20 Skrevet 25. mai 2005 Bra dere passer på meg! Til helgen skal jeg i vennefest til et vennepar som nettopp har gifta seg :o Skal være snill jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå