Gjest Halloiuken Skrevet 3. november 2019 #41 Skrevet 3. november 2019 Jeg ble invitert i et bryllup for noen år siden, og vi takket ja.. så sitter vi å prater noen uker før, hvor jeg får et spørsmpl av bruden om jeg kan lage kaken, altså selve kaken. Jeg sier at selv om det er sånn at jeg baker til bryllup og slikt så er det ikke noe jeg gjør gratis. Nei da, det var ikke sånn de trodde det men siden vi skulle få komme i et nydelig og ekstragavant bryllup så ville jeg få noen kroner. Cluet var bare at de påpekte at kuvertprisen var kr 1200 så de hadde ikke så mange kr å bruke på kakene, og de hadde fått ja fra nesten 150 stykk så de ville at jeg skulle lage kake til alle de, og summen jeg skulle få var å få komme i bryllupet og få 1500 !!!!!!!! jepp dere leser rett 1500 for kaker der bare bryllupskaken ville koste laaaangt mer, + alle de andre kakene. Vel, jeg laget verken kaken eller vi dro i bryllupet
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #42 Skrevet 3. november 2019 Med tanke på hvor tidkrevende dette med foto er, syns jeg det er megafrekt. Under 10.000 for en hel dags foto, redigering osv er altfor lite. Anonymkode: 7d531...224 2
Gent82 Skrevet 3. november 2019 #43 Skrevet 3. november 2019 11 minutter siden, Halloiuken skrev: Jeg ble invitert i et bryllup for noen år siden, og vi takket ja.. så sitter vi å prater noen uker før, hvor jeg får et spørsmpl av bruden om jeg kan lage kaken, altså selve kaken. Jeg sier at selv om det er sånn at jeg baker til bryllup og slikt så er det ikke noe jeg gjør gratis. Nei da, det var ikke sånn de trodde det men siden vi skulle få komme i et nydelig og ekstragavant bryllup så ville jeg få noen kroner. Cluet var bare at de påpekte at kuvertprisen var kr 1200 så de hadde ikke så mange kr å bruke på kakene, og de hadde fått ja fra nesten 150 stykk så de ville at jeg skulle lage kake til alle de, og summen jeg skulle få var å få komme i bryllupet og få 1500 !!!!!!!! jepp dere leser rett 1500 for kaker der bare bryllupskaken ville koste laaaangt mer, + alle de andre kakene. Vel, jeg laget verken kaken eller vi dro i bryllupet Awesome! Vil nominere deg til November-piken på KG.👍👍👍❤️ 2
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2019 #44 Skrevet 3. november 2019 5 timer siden, Era Vulgaris skrev: Du har kanskje en bekjent som er frisør også, som kan brudepynte deg gratis mot å få komme i bryllupet? Og en perifer venn som er konditor, caterer osv... Jeg synes det er sylfrekt, rett og slett. Enig med den som foreslo å tilby han jobben som fotograf mot betaling, uten å invitere han som gjest. Har man ikke råd til det ene eller det andre i forbindelse med bryllup, må man finne løsninger man faktisk har råd til. Folk i slike yrker blir nok prøvd på det der av venner og bekjente hele tiden.
CabinCruiser Skrevet 3. november 2019 #45 Skrevet 3. november 2019 Vet du hva? Med den nye huwai PRO tar man nesten like bra bilder som en fotograf gjør med sitt kamera til 150k. Innspill: Hva med å lage en lukket FBgruppe til bryllupet hvor gjestene kan legge opp bilder ila dagen?
Uttafor Skrevet 4. november 2019 Forfatter #46 Skrevet 4. november 2019 On 11/2/2019 at 6:01 PM, AnonymBruker said: Jeg ville kontaktet han og spurt om han ville være fotograf i bryllupet, ikke dekke det under at han skal være gjest. Anonymkode: b8d72...d33 Dette høres ut som en veldig god plan. Takk for at du leste spørsmålet og takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #47 Skrevet 4. november 2019 Jeg spurte min søster som har et ok kamera om hun ville ta noen bilder for oss i løpet av dagen. I tillegg har vi andre familiemedlemmer med ok mobilkamera. En tre-fire stk sendte over alle bildene de tok etter bryllupet, og det ble mer enn bra nok. Vi savnet ikke en profesjonell fotograf. Men vi er heller ikke av den typen som har familiebilder/bryllupsbilder hengende på veggen hjemme. Ville heller spurt familiemedlemmer, TS, eller veldig gode venner, om de kan ta noen ekstra bilder for dere, som de kan sende i etterkant. Anonymkode: cc88e...d45 1
Djungelvrål Skrevet 4. november 2019 #48 Skrevet 4. november 2019 10 timer siden, CabinCruiser skrev: Vet du hva? Med den nye huwai PRO tar man nesten like bra bilder som en fotograf gjør med sitt kamera til 150k. Innspill: Hva med å lage en lukket FBgruppe til bryllupet hvor gjestene kan legge opp bilder ila dagen? Nei, en mobil tar ikke like bra bilder som et skikkelig kamera. Det sier seg selv. 2
addict Skrevet 4. november 2019 #49 Skrevet 4. november 2019 15 timer siden, CabinCruiser skrev: Vet du hva? Med den nye huwai PRO tar man nesten like bra bilder som en fotograf gjør med sitt kamera til 150k. Innspill: Hva med å lage en lukket FBgruppe til bryllupet hvor gjestene kan legge opp bilder ila dagen? Altså både jeg og samboer har Huawei pro og at vi kan erstatte en brudefotograf stemmer virkelig ikke 😂😂😂 1
Gjest O.G. Skrevet 4. november 2019 #50 Skrevet 4. november 2019 18 timer siden, CabinCruiser skrev: Vet du hva? Med den nye huwai PRO tar man nesten like bra bilder som en fotograf gjør med sitt kamera til 150k. Innspill: Hva med å lage en lukket FBgruppe til bryllupet hvor gjestene kan legge opp bilder ila dagen? Å ta gode bilder kommer an på om du kan å ta gode bilder, ikke kameraet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå