AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 I en annen tråd som handler om hvordan det kan være vanskelig å finne glede i hverdagen, så var det en AB som inspirerte meg. Hun skriver at kanskje man selv kan finne glede og mening ved å være til nytte, hjelpe andre og spre glede. Kanskje spesielt til noen som ikke hadde forventet det, en fremmed eller nabo. Det kan være den minste ting. Jeg kan starte: En i nabolaget har en hund som ikke får gått så mye tur/leke ute pga eieren er alene og jobber veldig mye. Så etter å ha prata litt sammen idag mens hundene hilste, sa jeg at jeg kan ta med hunden hennes et par ganger i uka, når jeg selv går tur med min egen. Så kan hundene få løpe litt fritt rundt og leke og sosialisere seg. Eieren ble veldig overrasket og glad og den lille hunden løp rundt og storkoste seg med min hund, virket som det var lenge siden den hadde fått leke med en annen hund Håper dette kan bli en tråd der vi inspirerer hverandre til å gjøre små ting i hverdagen som sprer glede Anonymkode: 771ef...863 9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Så snilt av deg og så fin trå du startet. Jeg har ikke gjort noe for å spre glede i dag, men neste helg skal jeg besøke mormor som er på sykehjem på andre siden av landet. Anonymkode: ad598...a99 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så snilt av deg og så fin trå du startet. Jeg har ikke gjort noe for å spre glede i dag, men neste helg skal jeg besøke mormor som er på sykehjem på andre siden av landet. Anonymkode: ad598...a99 Det betyr nok veldig mye for mormoren din! Anonymkode: 771ef...863 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Gitt en klem, smilt, gitt et par komplimenter, gitt en fotmassage, danset litt, klappet noen på kinnet, foreslått en aktivitet, fortalt en vits. Alt på jobben sammen med beboere og kollegaer, Jeg jobber et sted hvor jeg må spre glede, ikke et sted det er lett å ha en dårlig dag. Anonymkode: a1144...102 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 Jeg har for tiden alltid med meg babyen min i bæresele når jeg er på butikken etc og hun er så superblid at vi automatisk sprer masse glede og jeg stopper og prater med ukjente både her og der og de får klemme og kose på minsta. Enkelte gamle har tårer i øynene av glede og takker og takker for å få lov til å hilse og prate, så er visst ikke så vanlig lenger med småprat med fremmede. Anonymkode: 9768c...f8d 7
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 Foreløpig har jeg bare våknet, men jeg ser det som en god start til å spre hyggeligheter utover dagen og helga. 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #8 Skrevet 2. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har for tiden alltid med meg babyen min i bæresele når jeg er på butikken etc og hun er så superblid at vi automatisk sprer masse glede og jeg stopper og prater med ukjente både her og der og de får klemme og kose på minsta. Enkelte gamle har tårer i øynene av glede og takker og takker for å få lov til å hilse og prate, så er visst ikke så vanlig lenger med småprat med fremmede. Anonymkode: 9768c...f8d Så koselig med en liten baby, de er de største gledessprederne ❤️ Anonymkode: 771ef...863 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. november 2019 #9 Skrevet 2. november 2019 Jeg ønsket kassedamen god helg
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #10 Skrevet 2. november 2019 26 minutter siden, Luna Llena skrev: Jeg ønsket kassedamen god helg Det kan jeg skrive under at faktisk betyr noe! Har selv jobbet i butikk tidligere, og de færreste gjør det. Kjempe hyggelig når folk faktisk ønsker de bak kassa god helg Anonymkode: 771ef...863 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 Satt ved siden av en pensjonist på bussen i dag, som så gjerne ville hilse og kose litt med hunden min som jeg hadde med. Så vi småsnakket litt om hund og min hund syntes det var kjempe stas å bli dullet litt med 😄 Anonymkode: 771ef...863 5
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2019 #13 Skrevet 16. november 2019 Jeg gikk meg en lang tur til og fra...istedenfor å ta bilen. Kjente meg litt glad og stolt over viljestyrken da gitt. 3
Amanlis Skrevet 16. november 2019 #14 Skrevet 16. november 2019 Jeg lager favorittmiddagen til flokken min i dag, bare for å glede dem 😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #15 Skrevet 16. november 2019 Hjalp familien med utearbeid. Sliten, men fornøyd og vedkommende synes det var bra jeg hjalp til. Anonymkode: 35c11...d92
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #16 Skrevet 17. november 2019 Har en nabo som er enkemann og uten barn. Har invitert han til å feire julaften sammen med oss. Anonymkode: ad598...a99 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #17 Skrevet 17. november 2019 Hatt sex med typen, selv om jeg egentlig ikke hadde lyst. Jeg tror han ble glad. Anonymkode: 24950...5fd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #18 Skrevet 18. november 2019 Jeg gjorde det alle bør gjøre. Passet mine egne saker. Kan ikke si folk er så flinke, men tror de har blitt retarderte av Facebook. Folk tror jo genuint at de har nyhets-VERDI. Anonymkode: 7277a...a05
Gjest Familytree Skrevet 18. november 2019 #19 Skrevet 18. november 2019 Gi klær til de som bor på gata
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2019 #20 Skrevet 18. november 2019 Jeg har lyttet til noen som trengte å prate til noen som ville lytte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå