AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Ønsker å høre om mulighetene for å overflytte til en annen skole/studiested neste skoleår. Skal jeg ta kontakt med studierådgiver eller studieveileder på universitetet? Sto egentlig ikke så tydelig hva de ulike har som funksjon 🤔 Og er det slik at jeg bare kan sende spørsmålet over e-post og få svar der eller ønsker de at man skal sette opp tid for møte? Anonymkode: 4bb97...be4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Bare send e-post til en av dem (eller begge) og spør om du har havnet rett, og hvis ikke om de kan henvise deg til riktig person. Det er helt umulig å forstå med mindre det står spesifikt at de har dette som oppgave. Anonymkode: 0dbd2...022
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare send e-post til en av dem (eller begge) og spør om du har havnet rett, og hvis ikke om de kan henvise deg til riktig person. Det er helt umulig å forstå med mindre det står spesifikt at de har dette som oppgave. Anonymkode: 0dbd2...022 Ja, hele dette universitetsopplegget som ny student er ganske forvirrende 😅Men er det slik at de kan svare på e-post? Eller er det slik at de forventer du må møte opp for å snakke med dem? Regner med de har mye å gjøre og det har egentlig jeg og så det hadde vert greiest å bare få svar der egentlig. Anonymkode: 4bb97...be4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hele dette universitetsopplegget som ny student er ganske forvirrende 😅Men er det slik at de kan svare på e-post? Eller er det slik at de forventer du må møte opp for å snakke med dem? Regner med de har mye å gjøre og det har egentlig jeg og så det hadde vert greiest å bare få svar der egentlig. Anonymkode: 4bb97...be4 Ja, det er helt vanlig å sende e-post til studiekonsulenter, studieveiledere og studierådgivere. Det å svare på e-post er en stor del av jobben deres. Anonymkode: 0dbd2...022 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er helt vanlig å sende e-post til studiekonsulenter, studieveiledere og studierådgivere. Det å svare på e-post er en stor del av jobben deres. Anonymkode: 0dbd2...022 Så jeg trenger ikke møte opp på kontoret deres? 🙂 Anonymkode: 4bb97...be4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så jeg trenger ikke møte opp på kontoret deres? 🙂 Anonymkode: 4bb97...be4 Personen over svarte akkurat på dette..... hvorfor spør du igjen da? Anonymkode: eec8b...055 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personen over svarte akkurat på dette..... hvorfor spør du igjen da? Anonymkode: eec8b...055 Beklager. Lite søvn 😅Var bare usikker på om man kunne få svar på spørsmålet om hvordan man søker overflytting osv over e-post, eller om man måtte møte personlig. Var ikke sikker på at det var det personen mente, eller om man bare fikk et helt generelt svar/time for oppmøte 🙂 Anonymkode: 4bb97...be4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #8 Skrevet 2. november 2019 Send Mail og spør!! Anonymkode: eec8b...055
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #9 Skrevet 2. november 2019 Studierådgiver gi råd for studier, studieveileder veileder innenfor det spesifikke studiet man går på. Dette ligger i navnene. Anonymkode: 24171...17c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #10 Skrevet 2. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Studierådgiver gi råd for studier, studieveileder veileder innenfor det spesifikke studiet man går på. Dette ligger i navnene. Anonymkode: 24171...17c Dette stemmer jo ikke nødvendigvis. Ofte så arbeider jo en studierådgiver med et spesifikt studieprogram og driver med mange av de samme administrative oppgavene som en studieveileder. Anonymkode: 0dbd2...022
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #11 Skrevet 2. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer jo ikke nødvendigvis. Ofte så arbeider jo en studierådgiver med et spesifikt studieprogram og driver med mange av de samme administrative oppgavene som en studieveileder. Anonymkode: 0dbd2...022 På hvilke utdanningsinstitusjoner mener du dette ofte skjer? Skal man først snakke om «ofte» så jobber en studierådgiver på vgs nettopp pga. Stillingsbeskrivelsen. Anonymkode: 24171...17c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #12 Skrevet 2. november 2019 "Hei, jeg ønsker å få vite litt mulighetene rundt å bytte studiested. Jeg er usikker på om en av dere har noe med dette å gjøre? Om ikke, kunne dere henvist meg til den personen som har med dette å gjøre? Takk på forhånd! Mvh xx" Så vanskelig var det, ts. Lykke til, håper det blir som du ønsker. Anonymkode: 022b4...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå