AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Har akkurat lært meg å strikke bittelitt og har begynt med søtnoslue fra klompelompe. Der står det at mønsteret er slik: 1 omg 1r 1v 2 omg 1r 1v 3 omg r 4 omg v Dette er greit, men så står det «gjenta disse 4 omg» betyr det da at jeg skal strikke omgang 1-4, 4 ganger? Så står det også: Fellingen skjer på den 3 omg i mønsteret. Begynn fellingen på den 10 gangen med mønster. Skjønner ingenting av siste avsnittet. Skal jeg strikke alt (altså 1-4) 10 ganger før jeg begynner å felle? Da må jo lua bli kjempelang🤷♀️ Beklager dumme spørsmål, har som sagt ikke strikket før Anonymkode: 4f529...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Del Skrevet 2. november 2019 Jeg har strikket mye i mitt liv, men dette skjønte ikke jeg heller. Anonymkode: 06869...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Del Skrevet 2. november 2019 Du skal strikke 1-4 mer enn 4 ganger. Har sett bilde av lua, det kan stemme at du skal strikke 1-4 9 ganger, så starter felling på 3 i 10 gang mønster. Lua blir nok ikke så lang. Nå vet jeg ikke hvordan det felles da. Anonymkode: c0f8f...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå