Molla Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Er det mulig. I går, 4 dager før bryllupet, får jeg beskjed om at min fars "samboer" ikke kommer i bryllupet fordi det er slutt med dem. Jeg kaster meg på tlf. og ringer hotellet vi skal ha festen på, og får kanselert en kuvert. Snakker flere ganger med faren min på tlf. i løpet av ettermiddagen for å se om det er noe jeg kan hjelpe han med med tanke på billetter og sånnt for å komme seg til Oslo, han bor i nordnorge og "samboern" har stikki med billetten hans. Så ringer jeg pappa rett før jeg skal legge meg for å høre hvordan han har det. Og gjett hva, joda, dama er kommet hjem. Men fordi hun satt på andre siden av bordet kunne han ikke snakke. Jeg kunne ikke annet enn å si at hun ikke er velkommen i bryllupet vårt nå og at maten hennes er avbestillt.. Denne dama har jeg aldri likt. I de fire årene dem har vært sammen har det ikke vært noe koselig å være på besøk hos faren min. Hun fotfølger meg og følger nøye med på hva jeg gjør og er ofte veldig unødig krass mot sønnen min. Jeg føler meg rett og slett ikke velkommen. Nå håper jeg bare faren min kommer. Kommer han ikke som planlagt kan jeg vel ikke annet enn å erklære full "krig". Da nekter jeg plent å bo hos han i sommerferien. Det samme gjelder om hun dama fortsatt er der. Jeg bor heller hos bestemoren min enn under samme tak som det "neket" der. Er så utrolig møkk lei av henne og hennes "nykker". Hva hadde dere gjort og hvordan tror dere at dere hadde reagert? Nå har jeg ikke fortalt alt som har skjedd disse 4 årene han har vært sammen med henne, men det er ikke lite bråk hun har forårsaket. Hun har blandt annet forsynt seg av hans konto og gitt pengene til sine barn (han er på jobb flere uker av gangen og da tar hun seg av regningene hans). I alle fall, her sitter jeg gravid og frustrert 3 dager før D-dagen...
Jannibrud Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Stakkar deg, -håper din onde stemor kan ta neste fly dit pepper'n gror... Holder med deg i at hun ikke trenger å komme. Holde på sånn voksne mennesket. Du kan ikke forandre bordsettingen hvert femte minutt etter hennes innfall! Håper din pappa kommer, og at dere får det kjempefint på den store dagen:-)
tommeline Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Ikke la henne eller faren din ødelegge dagen din i alle fall!!! Konsentrer heller tankene dine om det fine som skal skje og de personene du er glad i. Nå har du fått beskjed om at hun ikke kommer (og selv om det var få dager før, så må man faktisk regne med avbud i siste liten, folk kan bli syke eller ting kan komme opp..). Om faren og damen likevel er sammen igjen, så har hun nå sagt i fra at hun ikke kan komme. Det der med faren din er mer kinkig. Men er han en far som bryr seg bittelitt bare, så stiller han i sin datters bryllup! Lykke til på lørdag da! :rosasmil:
Gjest Madam Felle Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Huff for en lei situasjon du har havnet i, og det rett før bryllupet Jeg hadde ikke akseptert at hun kom, om hun nå skulle forandre mening. Man kan ikke si man ikek kommer, for så i neste sekund snu. Da får hun stå for det hun har sagt. Håper virkelig din far stiller, og at dagen deres blir perfekt
Molla Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2005 Greit nok at man kan bli syk. Det kan man jo forstå, men når det blir som dette blir det litt anderledes. Dama har jo blandt annet leid seg leilighet i nermeste by som hun ikke får før midten av juni, dette uten at faren min viste noe om det.
Gjest Brudeberta Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Det var jo bare greit at han ble kvitt det neket! Men tidspunktet kunne jo ikke passet dårligere. Får bare håpe han kommer, noe jeg synes han bør. Det er jo tross alt datteren hans som skal gifte seg! Og at dere får en fin dag Lykke til!!!
Trampe Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 Det var jo bare greit at han ble kvitt det neket! Men tidspunktet kunne jo ikke passet dårligere. Får bare håpe han kommer, noe jeg synes han bør. Det er jo tross alt datteren hans som skal gifte seg! Og at dere får en fin dag Lykke til!!! Helt enig!
nurseBetty Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Helt enig! jepp;enig m dåke håper papen din tar t vet og kvitt neket,og legge heile sjela si i å feira dattera si så hu fortjena :evil: :-) LYKKE TIL, LILLE VENN :-) dei beste ønsker frå meg t deg,krysser fingrene :o klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå