Gå til innhold

Slemdal og Holmenkollåsen. Noen som bor der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bo der? 

Anonymkode: ef6dc...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på? 

Anonymkode: d23b3...858

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva lurer du på? 

Anonymkode: d23b3...858

Er det vanskelig å bo der hvis man ikke har spesielt god råd. Altså jeg mener at man lever enkelt. Aksepterer naboene menneskene som lever enkelt?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanskelig å bo der hvis man ikke har spesielt god råd. Altså jeg mener at man lever enkelt. Aksepterer naboene menneskene som lever enkelt?

Hva mener du med enkelt? 
Har dere barn?

Barn har en tendens til å sammenligne seg selv med andre. Foreldre i området er like ille. Det skal konkurreres om å ha det beste og det nyeste og selvsagt det dyreste.

Anonymkode: b0f91...e1e

Skrevet

Undersøkelser viser at folk trives best i områder der folk jevnt over har samme sosioøkonomiske status som dem selv. Det kan være noe å tenke på.

Anonymkode: 437d0...864

• Liker 2
Skrevet

Det bor alle slags folk her. Er jo bare å ta seg en tur til Slemdal, Gråkammen, Vettakollen. Jeg har aldri opplevd noe negativt snakk om andre basert på deres inntekt, bilpark, husstørrelse osv. 

Anonymkode: 3b6b7...9d6

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du råd til bolig der da? 

Anonymkode: bce2d...f8a

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med enkelt? 
Har dere barn?

Barn har en tendens til å sammenligne seg selv med andre. Foreldre i området er like ille. Det skal konkurreres om å ha det beste og det nyeste og selvsagt det dyreste.

Det du skriver her er bare tull. Du bor ikke der selv, kjenner ingen som bor der og har nok aldri vært i området. 

Endret av FrodeF
Skrevet

Mye kakser, sosser, rikinger, pengefolk og Preben Pengehauger der, ellers ålreit. 

Anonymkode: f4a8b...894

• Liker 2
Skrevet

Utrolig hvor mange som vil mene noe om Oslo vest uten egen kunnskap. Heller Slemdal enn østre Bærum. (Ny)rike med markeringsbehov finnes det mange av, men også mange vanlige hyggelige mennesker og en del ordentlig rike som du aldri ville gjettet at har enorme formuer. Dessverre er det nok slik at de som flasher rikdom mest ofte sliter med å finansiere livsstilen sin. Problemet er vel vanligvis ikke at naboen ser ned på deg, men at du er misunnelig på naboen.

Anonymkode: cd6a4...b52

• Liker 3
Skrevet
På 2.11.2019 den 17.53, FrodeF skrev:

Det du skriver her er bare tull. Du bor ikke der selv, kjenner ingen som bor der og har nok aldri vært i området. 

Nei, jeg tar visst feil. Jeg mente selvsagt Grorudåsen, ikke Holmenkollåsen🙄

Skrevet

Eneste negative jeg kan si er at snøen ligger i en evighet. Følte jeg bodde i Narnia da jeg bodde i Holmenkollåsen. Alltid vinter! 

Anonymkode: c1001...37f

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste negative jeg kan si er at snøen ligger i en evighet. Følte jeg bodde i Narnia da jeg bodde i Holmenkollåsen. Alltid vinter! 

Anonymkode: c1001...37f

Jepp, snø helt til 30.juni og 1.august er den tilbake. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, snø helt til 30.juni og 1.august er den tilbake. 

:fnise:

Skrevet

... innmari dårlig kollektivtilbud. Linje 1 er den eneste banen med kun korte vogner, og det er langt mellom bussene også.

Anonymkode: 6ead1...aa2

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... innmari dårlig kollektivtilbud. Linje 1 er den eneste banen med kun korte vogner, og det er langt mellom bussene også.

Anonymkode: 6ead1...aa2

Det er riktig. Alternativet er 46-bussen, men bor man høyere opp enn Slemdal må man ta beina fatt, eller bruke bil. 

Anonymkode: 3b6b7...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...