AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Jeg var forrige helg full på en fest. Jeg har kjæreste men jeg og kompisen min våknet nakene i senga sammen eller jeg hadde på string bare. Vi er jo venner jeg husker at vi koste og drakk men ikke no mer enn det. Har kjæresten rett til å være sur på meg vi er bare venner og er ganske så sikker på at vi ikke hadde sex Anonymkode: af3a5...e12
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Du er "ganske så sikker"? Jeg hadde også blitt sur og sikkert gjort det slutt for å være helt ærlig. Anonymkode: 4e84c...8ee 1
Gjest Warrior Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Selvfølgelig har han rett til å være sur.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Hadde du stolt på han om han hadde våknet nesten naken ved siden av en jente? Hadde du trodd at det ikke hadde skjedd noe? Du var tydeligvis så full at du ikke vet om noe har skjedd. Anonymkode: f9404...d89
Gjest Familytree Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 (endret) Du vil finne svaret hvis du spør deg selv: Ville jeg være sint hvis kjæresten min gjør det? Fordi situasjonen din er veldig "confusing" for meg å svare. Endret 1. november 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 Koste? Kysset eller hva mener du med at dere koste? Anonymkode: 82a09...2bf
Merovingian Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Personlig så hadde jeg dumpet deg på flekken, du viser at du ikke er til å stole på. Du mener/sier det ikke skjedde noe denne gangen men personlig så hadde jeg ikke stolt på deg neste gang du drar på fest. Denne gangen havnet du i sengen kun iført string, neste gang er du kanskje naken og mer har skjedd. Hadde du vært min hadde du blitt sendt på dør. 3
Macro Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 Problemet er ikke at du var full på fest, men at du tar deg friheter du er usikker på om er ok eller ikke. 2
ToMan Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 Usikker på hvorvidt dette kun er en trolletråd, men svarer likevel. Jeg mener at du har gått over streken og ville nok ikke klart å stole på deg i fremtiden nei og hadde dumpet deg på flekken. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 Usmakelig oppførsel fra en kjæreste 🤔 Hadde dumpa deg Anonymkode: 916b0...a21 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå