Gå til innhold

I morgen kommer mannen i mitt liv innom, for å hjelpe meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi passer så godt sammen, og nå er han på vei bort fra sin voldelige kone, endelig..

Og jeg vet vi kommet til å elske med hverandre,vi vil, og trenger det begge to, like mye❤️

Anonymkode: 9522c...e09

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vi passer så godt sammen, og nå er han på vei bort fra sin voldelige kone, endelig..

Og jeg vet vi kommet til å elske med hverandre,vi vil, og trenger det begge to, like mye❤️

:klappe:

Anonymkode: 44a95...31f

• Liker 1
Skrevet

Good!✌️

Anonymkode: c03b7...00d

• Liker 2
Skrevet

Hva skal han hjelpe deg med? 

Anonymkode: 734ae...f48

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva skal han hjelpe deg med? 

Anonymkode: 734ae...f48

AlT!❤️

• Liker 1
Skrevet

Heldige du❣️

Anonymkode: 7509c...7d9

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært hvis vi hadde snudd på kjønnene. 

• Liker 2
Skrevet

Vær sterk, hvis han's nåværende kone benytter vold må du støtte opp og vise avstand til hennes handlinger. Tøft av deg og stille opp. håper dere får en bra fremtid sammen

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Morten1 skrev:

Vær sterk, hvis han's nåværende kone benytter vold må du støtte opp og vise avstand til hennes handlinger. Tøft av deg og stille opp. håper dere får en bra fremtid sammen

Sikkert psykisk vold...

Anonymkode: c03b7...00d

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Blir vel Pizza m/ Vin og noget attåt !    

Skrevet

Hvordan er denne voldelige eks konen ? 

Anonymkode: 78bff...7a3

• Liker 1
Skrevet
On 11/2/2019 at 12:51 AM, AnonymBruker said:

Hvordan er denne voldelige eks konen ? 

Anonymkode: 78bff...7a3

Ekstremt ustabil, sparker og slår han, og psykisk vold, rakker ned på han, sykelig sjalu, stikker av med visa kortet hans og nekter å gi det tilbake, for å nevne noe..😒

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekstremt ustabil, sparker og slår han, og psykisk vold, rakker ned på han, sykelig sjalu, stikker av med visa kortet hans og nekter å gi det tilbake, for å nevne noe..😒

Hun er ikke den eneste. Kjenner flere i min omgangskrers det exdama er totalt psycho og gjør alt for å ødelegge livet til mannen. At ikke sånne damer blir låst inne i minimum 10 år for å lære seg oppdragelse og folkeskikk er for meg ei gåte.

Anonymkode: decff...49e

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke den eneste. Kjenner flere i min omgangskrers det exdama er totalt psycho og gjør alt for å ødelegge livet til mannen. At ikke sånne damer blir låst inne i minimum 10 år for å lære seg oppdragelse og folkeskikk er for meg ei gåte.

Og tro det eller ei... Veldig mange slike forhold ser tilsynelatende bra ut på utsiden. Mannen som lider kan være blid og glad utad fordi det er hans "fristed", og han kan hardnakket si til alle som "blander seg", at han og de har det veldig bra. Han har "ingenting å klage på" utad. 
Men innerst inne vet han. 
Han kan til og med møte en slik som ts. En som ser han og elsker han og som han kunne blitt så lykkelig med. Men han har en ekstremt dårlig samvittighet, utviklet i ekstrem grad pga hennes trusler og makt...så han gir heller slipp på lykken.
Jeg er en av de mennene. Klarer ikke komme meg bort fra henne, hun er helt sprø. Du er heldig ts. Ts godt vare på den mannen Der og kos dere. Han trenger det antakelig enda mer enn deg. 
Lykke lykke til. 

M47

Anonymkode: 9edb6...ddc

• Liker 3
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Og tro det eller ei... Veldig mange slike forhold ser tilsynelatende bra ut på utsiden. Mannen som lider kan være blid og glad utad fordi det er hans "fristed", og han kan hardnakket si til alle som "blander seg", at han og de har det veldig bra. Han har "ingenting å klage på" utad. 
Men innerst inne vet han. 
Han kan til og med møte en slik som ts. En som ser han og elsker han og som han kunne blitt så lykkelig med. Men han har en ekstremt dårlig samvittighet, utviklet i ekstrem grad pga hennes trusler og makt...så han gir heller slipp på lykken.
Jeg er en av de mennene. Klarer ikke komme meg bort fra henne, hun er helt sprø. Du er heldig ts. Ts godt vare på den mannen Der og kos dere. Han trenger det antakelig enda mer enn deg. 
Lykke lykke til. 

M47

Dette var bare så fælt å lese!!😒

Kan du prøve å få hjelp noen steder?! Har du prøvd å komme deg ut av det? Du fortjener å ha et godt liv, ditt eget liv!❤️

Klem fra Ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var bare så fælt å lese!!😒

Kan du prøve å få hjelp noen steder?! Har du prøvd å komme deg ut av det? Du fortjener å ha et godt liv, ditt eget liv!❤️

Klem fra Ts

Tusen takk. Jeg prøvde da jeg falt for en annen, men jeg våget aldri fortelle henne hvordan ting var hjemme. Så jeg endte med å ikke tørre til slutt. Hun kunne ha vært den som "dro" meg ut av det, for hun åpnet øynene mine for hvordan et forhold kan være. I stedet for å snakke sant, sa jeg at jeg hadde det bra hjemme og kom til å bli værende i forholdet. Det er ren løgn. 

Har vært innom tanken på slike krisetelefoner for menn, for å lette hjertet. Og har også den siste tiden åpnet litt opp for legen min. Så får vi se. Men det er en lang vei å gå for oss som har vært kuet i  mange år og ikke kjenner til noe annet.

Jeg er glad for å høre at din mann her, ser ut til å komme seg ut. Dette er noe som sjelden snakkes om,det er stort sett kvinner i sølelyset. Men vi menn lider i stillhet. takk for gode ord til meg. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Jeg prøvde da jeg falt for en annen, men jeg våget aldri fortelle henne hvordan ting var hjemme. Så jeg endte med å ikke tørre til slutt. Hun kunne ha vært den som "dro" meg ut av det, for hun åpnet øynene mine for hvordan et forhold kan være. I stedet for å snakke sant, sa jeg at jeg hadde det bra hjemme og kom til å bli værende i forholdet. Det er ren løgn. 

Har vært innom tanken på slike krisetelefoner for menn, for å lette hjertet. Og har også den siste tiden åpnet litt opp for legen min. Så får vi se. Men det er en lang vei å gå for oss som har vært kuet i  mange år og ikke kjenner til noe annet.

Jeg er glad for å høre at din mann her, ser ut til å komme seg ut. Dette er noe som sjelden snakkes om,det er stort sett kvinner i sølelyset. Men vi menn lider i stillhet. takk for gode ord til meg. 

Det hun har gjort er dype overgrep over lang tid. Vet om folk som havnet på psykriatisk sykehus etter mange år i sånn situasjon. Anbefaler du får hjelp før det er for sent. Ikke kast bort lengre tid av livet ditt på et sånt menneske som ødelegger deg.💙

• Liker 1
Skrevet

Det er en ting jeg ikke skjønner her. Han er livredd for konen, og hva hun finner på, da hun er voldelig mot han. Allikevel tør han å være utro? Det er i hvert fall langt i fra hva jeg tok sjangsen på da jeg var i et voldelig forhold, for da hadde jeg risikert å bli drept. Sikker på at han snakker sant Ts? 

Anonymkode: 96a50...201

Skrevet

Håper du ikke tar for gitt at eet blir sex. Dette er en fullstendig nedbrutt mann som trenger hjelp. Han er følelsmessig knust. Vært misbrukt. Det blr du ikke utnytte seksuelt. I alle fall ikke før han har vært lagt inn/behandlet så han får tilbake kontrollen og kan sette grenser for hva han vil gjøre med kroppen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...