AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Det er et vekter firma som tilbyr gratis vekter kurs for ansatte. er det frekkt av meg å søke jobb hos dem for å få gratis vekter kurs, og etter en-to måndter bytte vekter selskap? Eller hva tenker dere Anonymkode: aeec3...9b1 1
Fru Uperfekt Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er et vekter firma som tilbyr gratis vekter kurs for ansatte. er det frekkt av meg å søke jobb hos dem for å få gratis vekter kurs, og etter en-to måndter bytte vekter selskap? Eller hva tenker dere Anonymkode: aeec3...9b1 Om kurset er gratis har de sikkert "plikttjeneste" 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Hvis de ikke har plikt om å arbeide en viss tid etter kurset så er det bare å si opp og slutte. Men det vil jeg tro at de har. Anonymkode: 6b2cc...d2e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Hvilket firma er dette? De fleste/alle som tilbyr gratis vekterkurs, har krav om at man må jobbe for dem så og så lenge etter kurset, eller så må man tilbakebetale det kurset kostet. Anonymkode: 7bce5...cad 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket firma er dette? De fleste/alle som tilbyr gratis vekterkurs, har krav om at man må jobbe for dem så og så lenge etter kurset, eller så må man tilbakebetale det kurset kostet. Anonymkode: 7bce5...cad Dette er vaktia AS. Anonymkode: aeec3...9b1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er vaktia AS. Anonymkode: aeec3...9b1 Står det noe om at du må jobbe for dem så og så lenge etter endt kurs? Du må i så fall spørre Vaktia direkte om det. Anonymkode: 7bce5...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå