Gå til innhold

40 våpenløse dverger mot en løve. Hvem vinner?

40 våpenløse dverger mot en løve  

1. 1. 40 våpenløse dverger mot en løve

• Løven vinner og slakter alle
      11
    • Dvergene vinner og slakter løven
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok si jeg holder en knapp på løven... Uansett hvor spooky noen dverger kan være, så må en huske på at de har veldig korte bein...

Og selvom de er ramme til å bite, så har de ikke særlig stort gap... :-)

Nei, heia katten! :hoho:

Skrevet

Trro jeg ville satt pengene mine på løven jeg og gitt.. :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Dvergene har IKKE en sjangs :ler: Hadde de hatt våpen, ville det kanskje hjelpt litt, men uten, null sjangse. :wink:

Skrevet
Trro jeg ville satt pengene mine på løven jeg og gitt..  :ler:

hallo.. vi snakker 40 FØRTI dverger her. Er greit nok at ikke alle overlever men mens løven er opptatt med fire av dem så kan de resterende 36 fint komme med et dugelig bakholdsangrep.

Skrevet

...men hva slags bakholdsangrep da? Med knyttnever og små tenner? Nei, jeg heier på løven jeg :)

Skrevet

hallo.. vi snakker 40 FØRTI dverger her. Er greit nok at ikke alle overlever men mens løven er opptatt med fire av dem så kan de resterende 36 fint komme med et dugelig bakholdsangrep.

... :ler: ... *bilder i hodet* ... hvordan i all verden skulle de ta løven da.. hoppe opp og skalle den i kneet og sånn?? Bite litt eller klore??

Har du prøvd å bite gjennom skinn noen gang (og da gjelds ikke den skorpen du får på seibiffen altså :tunge1: )

.. Nei satser fortsatt på løven jeg.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
...men hva slags bakholdsangrep da? Med knyttnever og små tenner? Nei' date=' jeg heier på løven jeg :)[/quote']

Underskriver. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt tips er at løven ville klare å drepe omtrent 15 og spise omtrent 6 av dem før han ble veldig mett og måtte ta seg en hvil.

Hvis da de gjenlevende 25 dvergene kunne opptre som et ordentlig killerteam ville løven få et problem, full av dverger og tarmgass som han da vil være.

Så under slike forutsetninger holder jeg tross alt en knapp på at løven taper til slutt.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Løver spiser ikke byttet sitt før h*n er trygg. Det vil si at denne løven ikke ville vært trygg, før alle dvergene var enten borte vekk eller døde. Deretter hadde den kost seg med de han orket, og resten hadde gått til gribbene.

Heia Løven :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Løver spiser ikke byttet sitt før h*n er trygg. Det vil si at denne løven ikke ville vært trygg, før alle dvergene var enten borte vekk eller døde. Deretter hadde den kost seg med de han orket, og resten hadde gått til gribbene.

Heia Løven :ler:

Det slår meg at dette virker mye mer logisk og sannsynlig enn min egen argumentasjon.

Pokker!

Heia løven

Skrevet

:ler:

Donnie, du er nedstemt! :tunge1:

Skrevet

hvis bare en av de 40 dvergene hadde klart å få stukket ut øynene til løven så hadde de andre hatt en lett match

Gjest Anonymous
Skrevet
hvis bare en av de 40 dvergene hadde klart å få stukket ut øynene til løven så hadde de andre hatt en lett match

...og hadde vi hatt egg nå, kunne vi hatt egg og bacon hvis vi hadde hatt bacon.

:wink:

Skrevet

Tenk om en av dvergene er en skikkelig MacGyver? :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Tenk om en av dvergene er en skikkelig MacGyver? :o

I så fall vil løven bli skremt av kjenningsmelodien, forutsatt at den ikke er døv. Dermed blir det ingen kamp.

Uavgjort.

Skrevet

I så fall vil løven bli skremt av kjenningsmelodien, forutsatt at den ikke er døv. Dermed blir det ingen kamp.

Uavgjort.

Blir det ikke walkover da? seier til dvergene? :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...