AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg Henter barna 3 og 1 i barnehagen og lager middag. Leker med de , steller de og som regel rekker jeg å legge de før mannen kommer hjem kl 19. Noen ganger rekker han å være med å legge. Når han kommer hjem så klager han på at huset «flyter». Jeg har ikke ryddet av etter middagen, og lekene ligger utover. Jeg syntes jeg har gjort nok og at han ikke kan forvente at alt er på stell når han kommer hjem. hvem er urimelig? Anonymkode: 3bda5...67a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Del Skrevet 1. november 2019 Han om han ikke hjelper til i det heletatt og det ikke er skittent og fullstendig bomba. Anonymkode: a7719...12d 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Del Skrevet 1. november 2019 Han er urimelig. Anonymkode: 89021...ae1 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Del Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han om han ikke hjelper til i det heletatt og det ikke er skittent og fullstendig bomba. Anonymkode: a7719...12d Han hjelper til og gjør mye, men ikke mellom kl 16 og 19 for da er han på jobb. ts Anonymkode: 3bda5...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han hjelper til og gjør mye, men ikke mellom kl 16 og 19 for da er han på jobb. ts Anonymkode: 3bda5...67a Jobber han bare i tre timer hver dag? Det kan da umulig bli så mye mer rotete på de tre timene har er borte fra da han dro? Anonymkode: a7719...12d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #6 Del Skrevet 1. november 2019 Hvorfor rydder du ikke av bordet etter at dere har spist? Jeg kom også hjem før samboer, samme alderstrinn. Gikk helt fint å rydde fortløpende, eller med en gang maten var inntatt. Hilsen mann Anonymkode: f73fe...735 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #7 Del Skrevet 1. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jobber han bare i tre timer hver dag? Det kan da umulig bli så mye mer rotete på de tre timene har er borte fra da han dro? Anonymkode: a7719...12d Nei, han starter rundt 10 og slutter rundt 19. Han gjør ting på morgenen og i helger, men ikke på ettermiddagen. ts Anonymkode: 3bda5...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 Populært innlegg #8 Del Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor rydder du ikke av bordet etter at dere har spist? Jeg kom også hjem før samboer, samme alderstrinn. Gikk helt fint å rydde fortløpende, eller med en gang maten var inntatt. Hilsen mann Anonymkode: f73fe...735 Akkurat «av» bordet rydder jeg, men ikke etter matlagingen. Det står gjerne kasseroller og ting og tang på kjøkkenet. Jeg er rett og slett opptatt, er ikke som om jeg setter meg ned og slapper av. Med 2 små har jeg mer enn nok med å holde følge med de. ts Anonymkode: 3bda5...67a 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, han starter rundt 10 og slutter rundt 19. Han gjør ting på morgenen og i helger, men ikke på ettermiddagen. ts Anonymkode: 3bda5...67a Jeg vet ikke hvordan det ser ut når han kommer hjem, så kan egentlig ikke si noe fornuftig. Men jeg ville kanskje rydda bordet og sånt rett etter middag, skjønner at det kan bli et irritasjonsmoment. Også er iallfall de kjelene ute av verden for dere begge. Anonymkode: a7719...12d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 Populært innlegg #10 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg hadde faktisk bare sett dumt på han og sagt at om det plaget han fikk han enten rydde sjøl, eller ordne jobbsituasjonen sin slik at han kunne komme hjem til vettug tid for å tilbringe tid med barna. Har han de hjemme og leverer sent i barnehagen ? Anonymkode: e94f2...77d 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #11 Del Skrevet 1. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat «av» bordet rydder jeg, men ikke etter matlagingen. Det står gjerne kasseroller og ting og tang på kjøkkenet. Jeg er rett og slett opptatt, er ikke som om jeg setter meg ned og slapper av. Med 2 små har jeg mer enn nok med å holde følge med de. ts Anonymkode: 3bda5...67a Bare tull, man rydder og vasker fortløpende når man lager mat så slipper man det etterarbeidet. Anonymkode: f73fe...735 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #12 Del Skrevet 1. november 2019 Du må klare å holde orden på lekene og rydde av bordet. Dette er din jobb i huset som kvinne. Mannen skal drive med utearbeid som vask av bil, plenklipping, bygging av garasje, osv. Det er også grisete å la maten stå på bordet etter middag, den tiltrekker seg fluer, osv. En mann skal slippe å komme hjem til uryddig hus og bråkete unger, såpass må du forstå. Anonymkode: c5e47...632 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 Populært innlegg #13 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare tull, man rydder og vasker fortløpende når man lager mat så slipper man det etterarbeidet. Anonymkode: f73fe...735 Da prioriterer jeg heller barna. ts Anonymkode: 3bda5...67a 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 Populært innlegg #14 Del Skrevet 1. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må klare å holde orden på lekene og rydde av bordet. Dette er din jobb i huset som kvinne. Mannen skal drive med utearbeid som vask av bil, plenklipping, bygging av garasje, osv. Det er også grisete å la maten stå på bordet etter middag, den tiltrekker seg fluer, osv. En mann skal slippe å komme hjem til uryddig hus og bråkete unger, såpass må du forstå. Anonymkode: c5e47...632 Hehe, ja når han har bygget en garasje til meg skal han få lov til å klage🤣 ts Anonymkode: 3bda5...67a 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim123 Skrevet 1. november 2019 #15 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da prioriterer jeg heller barna. ts Anonymkode: 3bda5...67a Du kan fint prioritere barna, men ha ryddet hus. Null problem. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 Populært innlegg #16 Del Skrevet 1. november 2019 Vi rydder etter barna har lagt seg, vi vil heller prioritere å være sammen med barna fra vi henter i barnehagen til de skal legge seg. Det er såpass få timer at jeg synes de fortjener oppmerksomheten de timene, så får ryddingen foregå på et tidspunkt de sover. Fungerer utmerket. Synes mannen din er urimelig som ikke er glad for at du har ordnet alt med middag og barn frem til han kommer hjem om kvelden. Anonymkode: 7a2d1...7ff 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 1. november 2019 #17 Del Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må klare å holde orden på lekene og rydde av bordet. Dette er din jobb i huset som kvinne. Mannen skal drive med utearbeid som vask av bil, plenklipping, bygging av garasje, osv. Det er også grisete å la maten stå på bordet etter middag, den tiltrekker seg fluer, osv. En mann skal slippe å komme hjem til uryddig hus og bråkete unger, såpass må du forstå. Anonymkode: c5e47...632 Ja menn driver med dette hver dag hele året? 🙄 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #18 Del Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, Madde123 skrev: Du kan fint prioritere barna, men ha ryddet hus. Null problem. Enten bruker man tiden på å rydde, eller med barna. Man får ikke begge deler, med mindre man har magiske barn som elsker å være med på oppvasken. ts Anonymkode: 3bda5...67a 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #19 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi rydder etter barna har lagt seg, vi vil heller prioritere å være sammen med barna fra vi henter i barnehagen til de skal legge seg. Det er såpass få timer at jeg synes de fortjener oppmerksomheten de timene, så får ryddingen foregå på et tidspunkt de sover. Fungerer utmerket. Synes mannen din er urimelig som ikke er glad for at du har ordnet alt med middag og barn frem til han kommer hjem om kvelden. Anonymkode: 7a2d1...7ff Nettopp det jeg også tenker. Mannen vil jo helst at alt det skal være gjort slik at han slipper. ts Anonymkode: 3bda5...67a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim123 Skrevet 1. november 2019 #20 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enten bruker man tiden på å rydde, eller med barna. Man får ikke begge deler, med mindre man har magiske barn som elsker å være med på oppvasken. ts Anonymkode: 3bda5...67a Jeg har 2 barn i tett alder. Jeg vet hva jeg snakker om. Det handler om hvor effektiv du er.👍 Endret 1. november 2019 av Madde123 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå