AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg har mange normalt fine bilder på tinder, og lurer på hva dere synes om at jeg legger ut et bilde av meg selv i bar overkropp (er ganske ok trent). Er dette epic fail eller er det halveis ok? Anonymkode: b1770...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Del Skrevet 1. november 2019 Fungerer tydeligvis fint for meg. Mann 44 Anonymkode: 77a77...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Del Skrevet 1. november 2019 Nei dame + 50 Anonymkode: 04f59...38f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 1. november 2019 #4 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Klarer fint å se nok av hvordan kroppen er når en har klær på, så har ikke behov for å se den om det ikke er for bare et ligg. Får assosiasjoner med større bekreftelsesbehov og useriøsitet (dette kan selvsagt være bare meg som tenker), og derfor går nesten alle med barisbilder bort. Skal det være ett i baris får det i det minste være i en naturlig setting som på stranden. Endret 2. november 2019 av Moonwalker 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Del Skrevet 1. november 2019 Om jeg legger ut dette bildet av meg selv på Tinder, blir det epic feil eller halvveis ok?!😉 Det blir i alle fall nok av menn..😂 Lykke til, og gjør det du føler for selv! Anonymkode: c109a...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Del Skrevet 2. november 2019 Hvis du er ute etter sex kan du gjøre det. Hvis du prøver å fremstå som seriøs bør du ikke gjøre det. Det første jeg tenker når jeg ser noen med bilde av seg selv i baris er "fuckboy". Kvinne 25 Anonymkode: 2b86c...1d9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #7 Del Skrevet 2. november 2019 Jeg sveiper nei på dem som har bar overkropp, lager trutmunn, skriver bare høyden sin, skriver "livets harde skole" etc. Det er et trangt nøkkelhull å få match med fine folk på Tinder. Hvorfor risikere å bare få de useriøse ved å legge ut slike bilder? Kan du ikke heller legge ut et bilde med litt trang t-skjorte? Hold litt igjen på godsakene, så vil de finere damene også sveipe ja på deg. Anonymkode: a194e...0cc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 2. november 2019 #8 Del Skrevet 2. november 2019 Spørs helt på bildet, synes jeg. Er det tatt i en naturlig setting; snakker vi padlebrett eller volleyball? Mulig det er et litt artsy bilde tatt med gjennomtenkt belysning og brukbart kamera av en som vet hva h*n gjør? Hvorfor ikke, så lenge det ikke er det første eller eneste du har. Snakker vi kornete mobilkamerabilde foran speilet, gjerne med hodet kappet av, som hun over? Takk og farvel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #9 Del Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, Okapi skrev: Snakker vi kornete mobilkamerabilde foran speilet, gjerne med hodet kappet av, som hun over? Hun over eier jo Tinder. Og hun vet det. Anonymkode: f170b...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #10 Del Skrevet 2. november 2019 Spørs hva du vil med profilen din og hvem du vil ha. Anonymkode: 2c1ad...ed9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 2. november 2019 #11 Del Skrevet 2. november 2019 Det kommer jo helt an på hvilke signaler du vil sende ut for å tiltrekke deg mennesker. Er du ute etter ligg, så vil du tiltrekke deg en stor del av de som kun vil ha sex. Er du ute etter et forhold, så er det muligens ikke den beste måten å reklamere på om vi tenker ren sannsynlighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 2. november 2019 #12 Del Skrevet 2. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun over eier jo Tinder. Og hun vet det. Anonymkode: f170b...eab Mulig det sier noe om menns smak? Jeg ville sannsynligvis sendt henne til venstre, litt avhengig av resten av presentasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #13 Del Skrevet 2. november 2019 Er du mann? Da er svaret nei! Gidd ikke en mann som står å skryter av kroppen sin,da blir du avvist av meg hvertfall. Dame 32 Anonymkode: 2e520...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #14 Del Skrevet 2. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun over eier jo Tinder. Og hun vet det. Anonymkode: f170b...eab Hun "selger" kroppen sin, altså vil de fleste menn vurdere at hun bare er ute etter sex. Anonymkode: a194e...0cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2019 #15 Del Skrevet 2. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange normalt fine bilder på tinder, og lurer på hva dere synes om at jeg legger ut et bilde av meg selv i bar overkropp (er ganske ok trent). Er dette epic fail eller er det halveis ok? Anonymkode: b1770...62d Epic fail deluxe. Ingen jenter liker se på meg, se på meg bilder. Du framstår som super selvdigger med enormt bekreftelsesbehov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2019 #16 Del Skrevet 2. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Om jeg legger ut dette bildet av meg selv på Tinder, blir det epic feil eller halvveis ok?!😉 Det blir i alle fall nok av menn..😂 Lykke til, og gjør det du føler for selv! Anonymkode: c109a...321 Om du bare er ute etter et ligg så er det rette måten. Gutter liker jo sånne bilder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 2. november 2019 #17 Del Skrevet 2. november 2019 Jeg er nok ikke i målgruppen din for jeg synes det er veldig turn off, men så liker jeg de mennene som er litt mer jordnære. Men jeg ville droppet det. Spørs hvilke damer du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 2. november 2019 #18 Del Skrevet 2. november 2019 Den fineste jenta jeg noensinne matchet med og datet var når jeg hadde et bilde i bar overkropp. Fikk en liten shit test på det, men bestod og hun maste til og med om å få møte meg. Ville ikke hørt på alt snakket her, men har litt å si hva slags type overkroppsbilde det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. november 2019 #19 Del Skrevet 2. november 2019 Faaaail, sveiper alle som har slike bilder til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 2. november 2019 #20 Del Skrevet 2. november 2019 58 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Den fineste jenta jeg noensinne matchet med og datet var når jeg hadde et bilde i bar overkropp. Fikk en liten shit test på det, men bestod og hun maste til og med om å få møte meg. Ville ikke hørt på alt snakket her, men har litt å si hva slags type overkroppsbilde det er Det handler jo om hva slags type dame man søker og de som skriver her liker det ikke, men det betyr ikke at alle damer ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå