AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #21 Skrevet 2. november 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler å lese om Past life quantum healing, det er hypnoser som er gjort på tusenvis av mennesker hvor 89% av rapportene inkluderer ikke bare eskrivelser av tidligere liv, men om hvordan vi er på jorden for å lære. At det er den raskeste formen for utvikling av vår sjel nettopp fordi det er mye lidelse her. Jeg trodde ikke på noe av dette før en dame testet ut teknikken på meg og jeg visste ingenting om det fra før av og jeg snakket langt mer enn henne under prosedyren og jeg beskrev to tidligere liv og etterlivet og hvordan jeg lærte og hva jeg har igjen å lære i dette livet. Anonymkode: 11013...a6e Jeg fant en på quantum healing-siden i Norge nå som bor i mitt område, takk for tips! Anonymkode: 29f06...126
MortenMinstelønn Skrevet 2. november 2019 #22 Skrevet 2. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen tanker på det? Det er tre store spørsmål vi ikke har svar på. - Finnes de en Gud? - Finners det liv andre steder? - Hva skjer etter døden? Vi kan ikke besvare disse spørsmål i dag. På linje med at man på 1700-tallet ikke kunne si noe om folk en dag ville kunne fly over havet og lande i løpt av få timer. Den som kunne bli født på 2200-tallet.. Jeg har så mange spørsmål og ingen har svar.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #23 Skrevet 2. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener at det at man blir ingenting er fakta? Anonymkode: 29f06...126 Så intenst ja😊 Anonymkode: 4c7bf...927
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #24 Skrevet 2. november 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at det er vanskelig å forstå er at alle vet at de har en ikke-fysisk del og de lurer på hvor denne delen blir av etter døden. Det er noe vi ikke lærer i naturfagtimene og ikke i denne kulturen i det hele tatt. Anonymkode: 29f06...126 😂 Anonymkode: 4c7bf...927
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #25 Skrevet 2. november 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke fakta Anonymkode: 29f06...126 Hvilken faktabok har du lest? Anonymkode: 6638b...281 1
Lucky.me Skrevet 2. november 2019 #26 Skrevet 2. november 2019 https://www.amazon.com/Holographic-Universe-Revolutionary-Theory-Reality/dp/0062014102
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #27 Skrevet 2. november 2019 Vi går tilbake til det som var før vi ble et embryo. Ingenting. Anonymkode: 4c5db...d94 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #28 Skrevet 2. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: Så intenst ja😊 Anonymkode: 4c7bf...927 Du kan ikke mene at noe er fakta når det ikke er det. Det er ikke bevist at vi er sjel-løse. Anonymkode: 29f06...126 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #29 Skrevet 3. november 2019 Når man dør så er det ingenting, det er ikke et lys i en tunnel eller bare mørkt. Det er et absolutt intet, zero, nada, ingenting... Religiøse og alternative mennesker har veldig vondt for å skjønne at personen, sjelen og selvbevisstheten slutter og eksistere når de siste elektronene går igjennom hjernevevet. Hele prosessen kan rent teknisk sammenlignes med når man tar strømmen fra RAM brikker, det går noen brøkdeler av et sekund før alt av informasjon er borte. Hvis noen mener noe annet så er det fremdeles ingen til dags dato som har beviser på noe annet. Anonymkode: bbf5b...55b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #30 Skrevet 3. november 2019 Sjelen går videre i en ny kropp. Kroppen er kun et kostyme Anonymkode: 11c09...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #31 Skrevet 3. november 2019 Dere burde virkelig sjekke ut noen beretninger om nær-døden-opplevelser. Det ligger haugevis på youtube på kanalen under, Tricia Barker's kanal, IANDS sin kanal etc. Flere forskere mener også nå at bevisstheten eksisterer utenfor hjernen, altså at den ikke opphører når vi dør fordi den ikke blir produsert av hjernen: https://www.psychologytoday.com/us/blog/think-well/201906/does-consciousness-exist-outside-the-brain Anonymkode: 29f06...126
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #32 Skrevet 3. november 2019 Etter at jeg ble kristen som voksen, har jeg funnet en veldig ro i forhold til dette med døden. Jeg legger dette i Guds hender, og tror fullt ut at han står klar til å ta meg inn i hans rike i all evighet den dagen jeg dør. Andre kan mobbe meg som kristen så mye de bare vil, men gleden og tryggheten jeg har ved å ha Jesus som min frelser oppleves som en uendelig vakker gave. Skulle ønske flere kunne skjønne hvor uendelig Guds kjærlighet er, og hvor godt det er å kunne legge alle bekymringer i hans hender. (Det må da oppleves mye bedre enn å bruke tiden sin på å rakke ned på religiøse mennesker, spør du meg.) Anonymkode: 25952...a47 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #33 Skrevet 3. november 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter at jeg ble kristen som voksen, har jeg funnet en veldig ro i forhold til dette med døden. Jeg legger dette i Guds hender, og tror fullt ut at han står klar til å ta meg inn i hans rike i all evighet den dagen jeg dør. Andre kan mobbe meg som kristen så mye de bare vil, men gleden og tryggheten jeg har ved å ha Jesus som min frelser oppleves som en uendelig vakker gave. Skulle ønske flere kunne skjønne hvor uendelig Guds kjærlighet er, og hvor godt det er å kunne legge alle bekymringer i hans hender. (Det må da oppleves mye bedre enn å bruke tiden sin på å rakke ned på religiøse mennesker, spør du meg.) Anonymkode: 25952...a47 Hva med alle de kristne rundt om i verden som lider? Hvorfor tar ikke Gud seg av dem? Anonymkode: 8b176...47c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #34 Skrevet 3. november 2019 På 1.11.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev: Synes det er så merkelig at man kan leve i 20 år også bare død... Hvorfor er livet så mystisk?? Det plager meg litt at vi bare er hamster i ett hjul,, vi har ikke noe begrep på hva døden egentlig er... Har du noen tanker på det? Anonymkode: 93c26...7da Anonymkode: 311bb...18f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #35 Skrevet 3. november 2019 På 02.11.2019 den 15.31, AnonymBruker skrev: Syns du det er morsomt? Syns du også det er morsomt at jeg har hørt på utallige beretninger om nær-døden-opplevelser, lest det jeg har kommet over om det, lest bøker med beskrivelse av et stort antall regresjoner som har klare likhetstrekk osv osv, og det er ingenting overhodet som får meg til å tro at det er fantasi? Morsomt ikke sant? Tviler på at du selv har sett noe særlig på det, de som virkelig undersøker dette avviser det ikke kategorisk. Anonymkode: 29f06...126 Det som er med nær døden opplevelser og de som har vært døde i kort tid før de blir gjenopplivet er at de har ikke vært hjernedøde enda. Hadde de vært det hadde hjernen blitt skadet, så de som blir gjenopplivet og ikke har blitt hjerneskadet har hatt hjernen i funksjon hele tiden. Det tar litt tid før oksygenet forsvinner fra hjernen og hjernen fungerer til det blir helt borte. Dette kan forklare syner og opplevelser folk kan beskrive i ettertid. Ingen som har vært fullstendig døde i alle organer har mulighet til å komme tilbake å forklare hvordan det er. Jeg tror det er som før man blir født eller er i narkose, man føler eller merker ingenting. Anonymkode: e9562...dd6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #36 Skrevet 4. november 2019 Det stresser meg overhodet ikke, og jeg synes ikke det virker noe mystisk i det hele tatt. Det jeg opplever som "meg", altså det jeg i hverdagen føler at utgjør personligheten og tankevirksomheten min (eller "sjelen", om du vil), er bare kjemiske reaksjoner i hodet mitt. Den dagen jeg dør opphører disse reaksjonene, og da finnes jeg ikke lenger. Da er jeg bare biomasse som til slutt blir borte. Og det er helt i orden for meg. Så får andre gjerne tro annet om de ønsker det, men jeg personlig har aldri sett et eneste indisium for noe annet hverken i eget liv eller i vitenskapen og forholder meg deretter. Jeg gruer meg jo til å miste folk jeg er glad i fordi jeg kommer til å savne dem, men jeg synes ikke døden som sådan er det spor mystisk eller skremmende. Anonymkode: f445b...e8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå