Gå til innhold

Noen som har sett denne ullgenseren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en ullgenser som var min fars favorittgenser en gang i tiden, og lurer på om det er noen her som tilfeldigvis vet hva genseren het eller hvordan den så ut slik at jeg kan gjenskape den til han. Forklaringen jeg har fått er;

Den var mørkegrønn med innslag av bl.a Beige, gul og rød. Det var flere rapporter over hverandre, en av linjene hadde reinsdyr. (Det er mønster på hele genseren)

Sannsynligvis kjøpt på en butikk på 80-90 tallet en gang.

Ringer det noen bjelle hos noen av dere, så gjerne si ifra. Har søkt nettet rundt, men finner ikke noe.

Anonymkode: 3f183...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på utkikk etter en ullgenser som var min fars favorittgenser en gang i tiden, og lurer på om det er noen her som tilfeldigvis vet hva genseren het eller hvordan den så ut slik at jeg kan gjenskape den til han. Forklaringen jeg har fått er;

Den var mørkegrønn med innslag av bl.a Beige, gul og rød. Det var flere rapporter over hverandre, en av linjene hadde reinsdyr. (Det er mønster på hele genseren)

Sannsynligvis kjøpt på en butikk på 80-90 tallet en gang.

Ringer det noen bjelle hos noen av dere, så gjerne si ifra. Har søkt nettet rundt, men finner ikke noe.

Anonymkode: 3f183...834

Prøv å spørre inne på koftegruppa på Facebook. De folka finner frem til alle mønstre i verden. Eller så finner de ihvertfall et mønster med mange rapporter og reinsdyr.

Anonymkode: ea2f7...271

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke bilde desverre, hadde jeg hatt det så hadde jeg jo visst hvordan den så ut. Har bare informasjon ut ifra det han har fortalt. :)

Anonymkode: 3f183...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å spørre inne på koftegruppa på Facebook. De folka finner frem til alle mønstre i verden. Eller så finner de ihvertfall et mønster med mange rapporter og reinsdyr.

Anonymkode: ea2f7...271

Tusen takk for tipset! :)

Anonymkode: 3f183...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...