AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Vaktlisteproblematikken.. Jeg har endelig fått "fullmakt" til å gjøre research for å fjerne dagens excel-system her jeg jobber. 😄 Har funnet disse tre; Quinyx, planday og timegrip. Er det noen som har erfaringer med en eller flere av disse hjelpeverktøyene hva gjelder vaktlister? Nevn også andre om du kjenner til og er fornøyd med. Ønsker erfaringer fra både leders og ansattes perspektiv. F.eks kan de brukes som stemplingsur, og integreres med regnskaps-/lønnssystem? Hvordan er de å bruke fra en ansatts ståsted? Anonymkode: dd15a...75f Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1320892-quinyx-planday-eller-timegrip/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Del Skrevet 3. november 2019 Ingen? 😅 Anonymkode: dd15a...75f Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1320892-quinyx-planday-eller-timegrip/#findComment-24293297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Del Skrevet 3. november 2019 Jobber i butikk og vi bruker planday. Man stempler inn med appen og kan lett se når man skal jobbe neste gang. Vet at sjefen kan lett endre ting fra mobilen, så virker ikke så inviklet. Appen er ok, må bare huske å stemple inn og ut når man skal da😅 Ellers skal dette være greit å endre om man glemmer det. Kan ikke svare på mer detaljerte spørsmål enn dette siden jeg ikke er leder. Anonymkode: 19876...280 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1320892-quinyx-planday-eller-timegrip/#findComment-24293326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå