Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er virkelig en skjønnhet å se til. Langt mørkegult hår og skinnende store runde øyner. Hun går alltid pent kledd i kjole og oppsatt hår. Jeg ønsker å fortelle henne at jeg er misunnelig. Jeg er ganske kraftig bygd. 

Anonymkode: 868a7...6a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vit at å være pen kan være et luksusproblem. Jeg kjenner ei som er dødsvakker, og hun finner seg ikke en mann fordi alle bare vil i buksen hennes. Ingen er interessert i henne som person. 

Hvorfor fortelle at du er misunnelig?

Anonymkode: f6baf...4ad

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke heller gi henne kompliment framfor å si at du er misunnelig?? 

Hvorfor skal det handle om deg at hun er flott? 

Hva gjør du selv for å bli flottere?? 

Anonymkode: d7392...9ff

• Liker 3
Skrevet

Går hun alltid i kjole?? Herregud så kult! Det er for lite av sånt...:sad:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vit at å være pen kan være et luksusproblem. Jeg kjenner ei som er dødsvakker, og hun finner seg ikke en mann fordi alle bare vil i buksen hennes. Ingen er interessert i henne som person. 

Ja sånn er det faktisk!!

Skulle ønske jeg så helt vanlig ut..

Anonymkode: f5b91...ba6

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jo mange gjennomsnittlige og lite pene som opplever også. Kanskje spesielt de lite pene - mange menn har jo null krav til et ligg, det holder at hun har puls og er noenlunde rein, liksom. Mange mindre pene kvinner opplever jo at de er gode nok for et ligg, men ingenting mer.

Å være pen er en fordel i de aller fleste tilfeller. All forskning viser at pene mennesker har flere venner, er bedre likt, tjener mer og generelt har det lettere i samhandling med andre mennesker (det finnes selvsagt unntak, men generelt). Har lest at de til og med får bedre behandling i helsevesenet! Lite sympati herfra, med andre ord ;)

TIL TS: Det kommer an på hva som er hensikten din med å fortelle henne det. Hvis du tror det kan hjelpe deg og relasjonen deres å fortelle henne at du er misunnelig, så er det ikke noe i veien for det. Er det bare for å gi henne dårlig samvittighet eller noe, dropp det.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er virkelig en skjønnhet å se til. Langt mørkegult hår og skinnende store runde øyner. Hun går alltid pent kledd i kjole og oppsatt hår. Jeg ønsker å fortelle henne at jeg er misunnelig. Jeg er ganske kraftig bygd. 

Ingen er kraftig bygd..... De fleste kan gjøre ganske mye med seg selv for å få opp selvfølelsen. 

Anonymkode: 8714b...4d1

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke si noe.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen er kraftig bygd..... De fleste kan gjøre ganske mye med seg selv for å få opp selvfølelsen. 

Anonymkode: 8714b...4d1

Jeg er tettbygd.

Skrevet

Lurer på åssen mørkegult hår egentlig ser ut...?

• Liker 2
Skrevet

Det er det indre som teller, mest husk det.

Anonymkode: 0bc7b...b12

Skrevet
1 minutt siden, Neket skrev:

Det lurte jeg på også. Akkurat nå ser jeg for meg sennepsgult, men kan ikke skjønne at det skulle være så vakkert?

Anonymkode: 7dfa4...3d5

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Neket skrev:

Det er den fargen man fikk når man bleiket håret selv før i tiden. 

Skrevet
Akkurat nå, Eplejuice123 skrev:

Det er den fargen man fikk når man bleiket håret selv før i tiden. 

Men det er da ikke noe å være misunnelig for 🤪

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Neket skrev:

Men det er da ikke noe å være misunnelig for 🤪

Haha. Nei, overhodet ikke😅

Skrevet

Jeg husker jeg var misunnelig på min venninne; 155, slank og nett som ei fjær. Så kom jeg da, 180, atletisk, bredskuldret og firkanta. Hun vasset i menn, mens jeg opplevde at menn ikke ville sitte ved siden av meg på kinoen, selv vilt fremmede jeg aldri hadde sett før. De ble sure og forbanna og nekta å sitte der. Og ingen av disse tingene som er "feil" med meg er noe jeg kan gjøre med. Jeg kan ikke bli kortere, jeg får muskler bare jeg ser på en frivekt, og jeg ser ut som en transvestitt om jeg forsøker å kle meg feminint. (Ikke noe vondt om dem altså, de må få gjøre som de vil, men personlig er det ikke noe jeg ønsker)

Har ikke så mye råd TS, men er det ting du kan endre ved deg selv som kan hjelpe på? Da ville jeg startet med det, men da må det jo være fordi du ønsker det for deg selv. Jeg har jo ikke så mye det er mulig å gjøre noe med sånn realistisk sett, så jeg får belate meg på å være den kule tanta til mine venners barn.

Anonymkode: f1a27...2d8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...