Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke snakket med sikkerhetsselskapet direkte, men de har vært i kontakt med noen som igjen har vært i kontakt med meg. 

Hva kreves egentlig? Jeg har null vektererfaring, kompetansebevis etc, og jeg er fysisk veik, hvis det spiller noen rolle. Over 180 cm, men spinkelt bygd. Er kanskje heller politiet som har fysiske minstekrav. 

Hva er realistisk lønnsnivå? Årslønn? Vil tro at det er tillegg for kveld, helger osv. 

Realistisk å få dekket transport til/fra flyplassen? Jeg bor i en annen kant av fylket og 30-dagersbillett koster et par tusen. 

Anonymkode: 87de5...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet på flyplassen i Bergen for noen år siden. Det var helt JÆV....! Lønnen var ok, men vi stod alltid over tiden. Du blir satt opp på helt syke vaktlister, det er utrolig mange frekke og ufine mennesker som passerer kontrollen hver dag og ryggen/bena var helt gåen etter å stå rett opp og ned i 9-10 timer hver dag.

Jeg hadde aldri jobbet der igjen, og jeg ville aldri anbefalt noen å jobbe der. 2 måneder etter jeg slutter så var det ingen igjen fra når jeg jobbet der. Vanvittig høy utskiftning...

Anonymkode: bdafb...c9d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke snakket med sikkerhetsselskapet direkte, men de har vært i kontakt med noen som igjen har vært i kontakt med meg. 

Hva kreves egentlig? Jeg har null vektererfaring, kompetansebevis etc, og jeg er fysisk veik, hvis det spiller noen rolle. Over 180 cm, men spinkelt bygd. Er kanskje heller politiet som har fysiske minstekrav. 

Hva er realistisk lønnsnivå? Årslønn? Vil tro at det er tillegg for kveld, helger osv. 

Realistisk å få dekket transport til/fra flyplassen? Jeg bor i en annen kant av fylket og 30-dagersbillett koster et par tusen. 

Du må ha rent rulleblad uten noe anmerkninger av noe slag. 

Dernest er førerkort og bil nødvendig, på grunn av ukurant arbeidstid. Du får subsidiert bedriftsparkering. 

Ellers skal du være egnet til jobben...men du faller vel utenfor alt ved reisevei, etter hva du opplyser om? 

Anonymkode: b1749...56e

Skrevet

Hm, høres ut som lange og slitsomme arbeidsdager. Jeg vet ikke hva slags sikkerhetskontroll det er snakk om, om man skal stå der folk går igjennom, om man skal sjekke bagasjen på en skjerm eller lignende. 

Jeg er vant til frekke folk i den jobben jeg har nå, men kanskje annerledes på en flyplass med folk som stresser osv. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha rent rulleblad uten noe anmerkninger av noe slag. 

Dernest er førerkort og bil nødvendig, på grunn av ukurant arbeidstid. Du får subsidiert bedriftsparkering. 

Ellers skal du være egnet til jobben...men du faller vel utenfor alt ved reisevei, etter hva du opplyser om? 

Anonymkode: b1749...56e

Har rent rulleblad og førerkort for bil, men har ikke bil. Personen som har vært i kontakt med selskapet kjenner til adressen min, hvor lang reisevei osv. 

Jeg er forsåvidt flyttbar, for å mer enn doble inntekten (vil jeg tro), men hvis man bare orker å jobbe i noen mnd, så går det kanskje ikke. 

Skrevet

Det er en slitsom jobb, virkelig. Lønna er helt ok. Syttifem prosent av folkene er under konstant utskifting, de fleste jobber kanskje et år, de resterende blir gjerne i mange år, de er ofte litt eldre og ting skreller kanskje mer av, pluss de har ikke de største ambisjonene om å skulle «videre».

Anonymkode: 46722...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...